Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Ja, vrienden van de E Rally,

Jullie wisten al dat de volgende editie plaats heeft op zaterdag 28 mei 2016, zal starten in ... en een ongekende finishlocatie zal het festijn completeren.

Maar dat is natuurlijk nog lang niet rond - sterker nog we beginnen er net over na te denken.

Onze aandacht gaat echter al vanaf zaterdagavond afgelopen week opnieuw uit naar sponsors en deelnemers. Voor de deelnemers zullen we snel een voor-inschrijving openen (zoals afgelopen jaar) en voor de sponsors zullen we (in besloten kring) iets vergelijkbaars doen.

We hopen dat we onze sponsors terug zien - groot en klein. Help ons door - waar dat ook klopt - sponsors te melden of te laten blijken - dat hun aanwezigheid als positief is ervaren.

En breng - ja, ook nu al - kandidaat sponsors bij ons aan ! En gebruik de deelnemers enquete of gewoon mail of dit forum om ons feedback te geven, zodat 2016 (weer) boven de vorige editie mag uitstijgen.

De plannen zijn nog pril, de ideeën geïnspireerd - maar met jullie hulp kan alles beter worden.

gr

PJH
(Penningmeester Stichting E Rally)
 
Gisteren zijn we met het organiserend comité bijeen geweest om de 2015 editie te evalueren, de plannen voor 2016 verder vorm te geven en om afscheid te nemen van een van ons die zich weer wat meer op de zakelijke activiteiten schijnt te moeten richten.

De feedback van deze editie zal met de organisatie, met leveranciers en sponsors gedeeld worden en vormt zeker aanleiding voor wat veranderingen volgend jaar.

De route voor 2016 begint nu al enigszins vorm te krijgen en belooft weer veel leuke punten aan te doen, wat verrassende locaties voor lunch en finish en een geheel ander terrein te dekken dan de vorige 2 edities.

Houdt onze site en het forum in de gaten om tijdig van de voor-inschrijving gebruik te maken, een boeking voor 'the night before' te maken en natuurlijk om je goed op het 'umfeld' voor te bereiden.

IMG_0418.jpg


Tot slot - een sfeerbeeld waar Maurice afscheid neemt van het organisatie-geweld...

Stay tuned !

gr

PJH
 
Graag gedaan!
Tja, na 2 jaar met heel veel plezier veel tijd aan de E-rally te hebben besteed, heb ik inderdaad besloten om het komende jaar deze tijd aan andere dingen te besteden (2e kind op komst, en bedrijf kan een boost gebruiken).
Ik ga in 2016 lekker als deelnemer genieten van de E-rally.
(Al begon ik gisteren op weg naar huis al weer te twijfelen. Het is toch vreemd om deze groep vrienden waarmee je zo lang intensief hebt samengewerkt ineens te verlaten. Maar ja, keuzes...)

Volgens mij is er al een vervanger gevonden voor de ontstane plek. Ik ben er volledig van overtuigd dat de E-rally 2016 minstens de voorgaande edities zal evenaren.
Wanneer komt dat inschrijfformulier on-line? ;)
 
Maurice, bedankt voor je bijdrage aan twee perfect georganiseerde rally's!
En voor de overgebleven organisatoren...open de inschrijving alsjeblieft niet tussen 4 juli en 2 augustus hoor! Zit in een camper in Canada en ben nauwelijks online...en ik wil er absoluut weer bij zijn volgend jaar. Succes met de organisatie!
 
Maurice, ik was er dit jaar voor het eerst bij (hoop dat dit niet de aanleiding is voor je vertrek :p) maar wil je bedanken voor je enthousiasme en inzet voor de E-rally (en het merk Tesla). Ook Sanne heeft zich (ondanks hoge zwangerschap!) zich zeer actief ingezet voor deze editie, respect!
Gelukkig lees ik dat we je volgend jaar toch kunnen begroeten op de E-rally, je kunt dan ook gelijk ervaren hoe je dit geweldige evenement beleefd! Ik en vele met mij heb ik zo het idee kijken ernaar uit om weer mee te doen in 2016.

Ps filmpje is top, kom er niet in voor (nog beter) en opbrengst was ongelooflijk. Mooie velgenset, was al een complete Tesla (met middenconsole) maar nu helemaal af. Mijn advies: zomerbanden erop en winterbanden op de turbines.