Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S te koop bij Domeinen

This site may earn commission on affiliate links.
Ben er voordat ik mijn S had wel eens gaan kijken op zo'n kijkdag naar een paar Audi's maar zat echt mega veel rommel tussen wat daar stond. Nu zal deze Tesla wel ok zijn qua staat vermoed ik maar vraag me wel af of de garantie en app toegang makkelijk overgeschreven kan worden (verwacht van wel maar zou wel even informeren vtv).
 
Ik ben benieuwd waar hij voor gaat. Het is de vraag altijd of je goedkoper uit bent met zo'n koop gezien de bijkomende kosten die wel eens over het hoofd worden gezien... Reken dus vooraf goed uit wat die zijn en hoever je dus bereid bent om te gaan. Bij veel aandacht vervalt al snel "groot" voordeel.
De regel bij domeinen: What you see is what you get.
 
Ik ben even gaan kijken en ziet er netjes uit Model S 85
Het volgende heb ik vastgesteld:

1.) Twee deukjes rond het slot van de "motorkap"
2.) Leer op achterbank beschadigd (stenen vervoerd?)
3.) Chrome strip onderaan de achterbumper geoxideerd
4.) Km stand iets meer dan 5.000km
5.) Draait versie 6.1
En last but not least
6.) slechts één sleutel beschikbaar

Ik heb begrepen dat ze hem nog wel aan de stekker hangen voor de hoogste bieder hem mag meenemen (kleine 70km aan range)

Er zijn fabrikanten die als er één sleutel ontbreekt tijdens het transport naar de dealer de computer vervangen voor de zekerheid.
Hoe zit dat bij Tesla is er een risico dat de vorige eigenaar hem doodleuk komt "ophalen" met de reservesleutel?

Verwachting is dat deze voor circa 60k van eigenaar gaat wisselen...
Doen ze aan minimum prijzen bij de domeinen?
 
6.) slechts één sleutel beschikbaar

Verwachting is dat deze voor circa 60k van eigenaar gaat wisselen...
Doen ze aan minimum prijzen bij de domeinen?

1 sleutel, bij het vervangen van een transponder sleutel (duur grapje) wordt de vermiste uitgeprogrammeerd (bij Mercedes). zal bij Tesla niet veel anders zijn.

maar 60K lijkt me een hele hoop geld vanuit een particuliere verkoop zonder aanvullende garanties. Ik ben bang dat je er niet eens een BTW factuur bij krijgt, ze hebben m niet met BTW ingekocht, maar in beslag genomen. Je krijgt bij inruil Tesla in elk geval een stuk minder...
 
Die chroom strip is van plastic (ik heb hem er al af gereden).
Die 60k, is dat de all-in prijs?
Plastic?! oké dan zal het vliegroest ofzo zijn.
Die 60k is puur een gok (nog geen jaar oud lage kmstand nieuw circa 90.000€
Bovenop je bod moet je 15% opgeld en eventueel BTW over bod en opgeld betalen
Ik neem aan dat Tesla gewoon fabrieksgarantie verstrekt...