Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie missertjes

This site may earn commission on affiliate links.
85418887a81e6156c6f0f7a05e5ae79f.jpg

Die file stond de andere kant op!
 
Als een weg tijdelijk is afgesloten geeft ie natuurlijk geen file aan:rolleyes:

Dat wisselt. Van de week was de A27 in beide richtingen afgesloten en dat gaf hij wel aan. Dat kan misschien komen omdat er veel auto's stilstonden die dat doorlopend meldden. Hoe het gaat als er geen auto's staan en er dus geen info komt weet ik niet. Er zou toch iets van een centraal gestuurde melding moeten komen naar de database.
 
Ik heb vorige week ook nog een leuke bug gespot in de kaarten. Bij de aansluiting van de E19 met de ring van Brussel worden de borden in de navigatie op de foute plaats getoond. Het bord dat links moet staan, staat rechts en vice versa. Je kan dus maar beter op de weg letten ipv op het scherm als je bvb richting Zavemtem wil gaan. :wink:
 
Ik heb vorige week ook nog een leuke bug gespot in de kaarten. Bij de aansluiting van de E19 met de ring van Brussel worden de borden in de navigatie op de foute plaats getoond. Het bord dat links moet staan, staat rechts en vice versa. Je kan dus maar beter op de weg letten ipv op het scherm als je bvb richting Zavemtem wil gaan. :wink:
Daar ben ik ingetrapt, ik zag ook dat ze verwisseld waren en nam toch de foute weg
 
Daar ben ik ingetrapt, ik zag ook dat ze verwisseld waren en nam toch de foute weg 

Je hebt dat ook als je van Amsterdam naar Utrecht rijdt. Zo richting Oudenrijn heb je de situatie dat op de ene vier stroken situatie A is en op de parallel liggende vier stroken situatie B. Ik houd het er op dat deze 2 x 4 stroken zo dicht bij elkaar liggen dat de GPS ze niet onderscheidt. Overigens zie je dat niet als je er rijdt want er staat een hoge muur tussen.
 
Feedback Voice Command: There is a voice command to help you provide feedback. Say "Note", "Report", "Bug note", or "Bug report" followed by your brief comments. The car will capture a snapshot of your system, including screenshots of the two displays. Tesla will review these notes periodically and use them to continue improving Model S.
 
Feedback Voice Command: There is a voice command to help you provide feedback. Say "Note", "Report", "Bug note", or "Bug report" followed by your brief comments. The car will capture a snapshot of your system, including screenshots of the two displays. Tesla will review these notes periodically and use them to continue improving Model S.
Moest je wel de 2 knopjes onder je scrolwieltjes gelijktijdig indrukken meen ik.
 
Hoi Ebullio,

Gisteren dat zelfde stuk gereden en verbaasde mij er ook over de situatie zoals jij beschrijft, ik ben "eigenwijs" geweest en de aanwijzing niet gevolgd en kon gewoon doorrijden!!
File stond idd de andere kant op.

Wel vaker vreemde zaken meegemaakt met de navigatie.