Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waar zijn de Tesla Girls ???

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan mij vergissen, maar de meeste posts op "Belgium and the Netherlands" worden overduidelijk door mannelijke T-drivers geplaatst. Vandaar mijn vraag : Ladie T-Drivers, laat jullie horen ! Geef een teken van leven ! Hoeveel vrouwelijke T-fans, T-enthousiasts, T-co-pilots, T-drivers, T-owners zijn op dit forum aanwezig ? Break out and shout now !
 
Ik kan mij vergissen, maar de meeste posts op "Belgium and the Netherlands" worden overduidelijk door mannelijke T-drivers geplaatst. Vandaar mijn vraag : Ladie T-Drivers, laat jullie horen ! Geef een teken van leven ! Hoeveel vrouwelijke T-fans, T-enthousiasts, T-co-pilots, T-drivers, T-owners zijn op dit forum aanwezig ? Break out and shout now !

Die staan in Mortsel vast in de file (in een poging de file rond Antwerp te vermijden).... daardoor geen tijd om te reageren? :biggrin:

Wellicht dat Pauline iets kan schrijven?
 
Al lang niks meer van Jetje gehoord hier, die bij nader inzien toch een man bleek te zijn :)

Ik heb, na de oproep van Byron een paar maanden geleden, mijn vrouw zo ver gekregen mee te komen naar de First Tuesdays en ze vindt het nog leuk ook. Alhoewel ze zelf ook een nerd is, denk ik dat de meeste vrouwen iets minder kikken op een high tech wagen met veel PKs. Ze gaat in elk geval ook mee op pad bij de e-Rally en zal ook tijdens de roadtrip naar Lago Maggiore van de partij zijn.
 
Die staan in Mortsel vast in de file (in een poging de file rond Antwerp te vermijden).... daardoor geen tijd om te reageren? :biggrin:

Wellicht dat Pauline iets kan schrijven?

Present! :biggrin:
Ben dan wel niet heel actief op het forum maar heb wel mijn man (Merijn) overgehaald om een Tesla te kopen. Ik lees het forum regelmatig over zijn schouder mee maar heb niet zo'n behoefte om constant plasjes te moeten achterlaten :tongue:
 
De Tesla girls trekken achter de schermen aan de touwtjes en hebben blijkbaar weinig behoefte om overal hun plasje achter te laten. Ze zijn er wel, maar je ziet ze niet. :)

Vanwaar de vraag eigenlijk? Plan je een girlie fotoshoot?
Misschien kan een fotoshoot met mannen de Tesla girls beroeren...
 
De Tesla girls trekken achter de schermen aan de touwtjes en hebben blijkbaar weinig behoefte om overal hun plasje achter te laten. Ze zijn er wel, maar je ziet ze niet. :)

Vanwaar de vraag eigenlijk? Plan je een girlie fotoshoot?
Misschien kan een fotoshoot met mannen de Tesla girls beroeren...

We waren er vanaf het eerste uur, 2-SGK-.., en zijn er nog steeds
image.jpg
 
ja, was een heel rijtje Tesla's.. 2-SGK-47, 2-SGK-48, 2-SGK-49 en verder tot ergens in de -50 geloof ik.. Nu al weer 1,5 jaar geleden, 23 sept 2013 ...
Hoeveel van wat er toen beloofd is is intussen waargemaakt...?
- vehicle to grid... :-D (check, niet mogelijk)
- betere stoelen (check - maar geen retrofit)
- betere navigatie (uhm tsja laten we 6.2 afwachten)
- ACC (check - maar geen retrofit)
- meer superchargers (check - beter en sneller dan verwacht in Duitsland en Scandinavie, maar Frankrijk en Be/Lux valt ietwat tegen)
- betere interface voor media playlists etc. (nope, v7 2016?)
- 4WD (check, was volgens mij meer een hint toen)
- prijs van een onderhoudsbeurt (nope, niks veranderd)
- garantie aandrijflijn (check, omhoog getrokken naar 8 jaar)

Wat nog meer?

En inderdaad veel Tesla girls toen op die bijeenkomst :cool:, kan me herinneren dat het een gemêleerd gezelschap van enthousiastelingen was.
 
En inderdaad veel Tesla girls toen op die bijeenkomst :cool:, kan me herinneren dat het een gemêleerd gezelschap van enthousiastelingen was.

Je zult de sfeer van toen niet zo snel meer terugzien op een willekeurige Suc boven de rivieren. Hoewel, er werd toen wel iets te veel doorgevraagd op onderwerpen waar dhr. M al antwoord (nee is nl. ook een antwoord...) had gegeven.

Maar dat enthousiasme........ Soms, als de wind goed staat kun je dat gevoel nog een beetje krijgen in Oosterhout....
En natuurlijk tijdens de aanstaande road-trip en de e-rally. Dus als iedereen die hier aangeeft dat zijn vrouw en / of vriendin :wink: net zo enthousiast is dan kunnen ze dat laten blijken tijdens de afterparty in ...(niet zo) geheime eindlocatie....:biggrin: