Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Laden in La Roche en Ardenne (BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi,

Met hemelvaart wil ik graag naar de belgische ardennen rijden vanuit Noorwegen waar ik woon. Ik zal enkele dagen verblijven in La Roche en Ardenne. Ik heb al een beetje rondgekeken voor publieke opladers in de buurt maar heb nog niet veel gevonden in dat gebied. Heeft iemand ervaring met opladen in die streek? aanbevelingen?

bij voorbaat dank.
 
Hoi,

Met hemelvaart wil ik graag naar de belgische ardennen rijden vanuit Noorwegen waar ik woon. Ik zal enkele dagen verblijven in La Roche en Ardenne. Ik heb al een beetje rondgekeken voor publieke opladers in de buurt maar heb nog niet veel gevonden in dat gebied. Heeft iemand ervaring met opladen in die streek? aanbevelingen?

bij voorbaat dank.
Voor het zuiden van België raadpleeg je best chargemap.com
De laadpalen van Ze-Mo kunnen met de TNM pas geactiveerd worden. Delhaize heeft inderdaad een aantal gratis laadpalen die geen identificatie nodig hebben en die 22 kW bieden.
 
Dank voor de suggesties, had idd Chargemap.com al geprobeerd, helaas gaf deze weinig mogelijkheden aan in de buurt dus had gehoopt dat er nog wat additionele tips waren.

Met betrekking tot de UMC, geloof dat ik het "belgische neuter" probleem niet ga ondervinden aangezien ik een Noorse UMC heb (ben een nederlander die woonachtig is in Noorwegen). Bij mij thuis heb ik 230V 3 fase IT netwerk, geen neutraal dus. Laad dus op tussen twee fasen (gewoon stopcontact). Mijn hoop is dan ook dat ik ter plaatse (op de camping) een gewoon stopcontact kan gebruiken. Backup zal dan Marche-en-Famenne laders worden.