Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opening Tesla Europe HQ Amsterdam Tonight.....

This site may earn commission on affiliate links.
e0ccdea2e7f0068e2d6d13d35e13b6a6.jpg
 
Andere 'nieuwtjes'

  • Jerome gaf aan dat dit service center binnenkort 24 uur open gaat zijn (is nu van 6 to 23)
  • Nieuwe versie software 'for all vehicles' in 'the next couple of weeks'
  • Hij is in gesprek met Elon over de volgende versie. Doel is om het tempo van releases hoog te houden.

Ik had even de gelegenheid om 'm te spreken, om 'm te vertellen wat ik van de navigatie vond. Hij meldde dat hij met de taxi vanaf Schiphol was gekomen, om ook van de taxichauffeurs te horen wat ze van de auto vinden. Deze taxi had een zuignap met tomtom naast het scherm zitten, en daar had hij een foto van gemaakt, voor Elon en het software team om zijn feedback kracht bij te zetten.

Verder gaf hij aan dat het absoluut belangrijk is om ALTIJD je feedback aan het servicecenter door te geven, uiteindelijk komt het samengevat op zijn bureau. Het is net een softwarebedrijf - ook hij heeft argumenten van 'echte' klanten nodig om dingen gedaan te krijgen.

Verder vond ik het leuk om minimaal 15 forumleden te hebben ontmoet, het was net een virus waarbij het ene forumlid mij weer voorstelde aan een ander forum lid. Dat moet beter kunnen, de volgende keer :)