Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Entertainment op de achterbank?

This site may earn commission on affiliate links.
Over een maand rijden we naar Val Thorens, met op de achterbank ons dochtertje van net 1 jaar oud. Nu stoppen we natuurlijk al iedere twee uur even bij de SuC's en overnachten we halverwege in een hotel, maar het blijft hoe dan ook een lange zit voor die kleine.

Daarom zat ik even te kijken naar een mogelijkheid om iets van afleiding te creëren in de vorm van een iPad o.i.d (kenteken-spelletjes en 'ik zie, ik zie wat jij niet ziet' werken nog niet met een 1-jarige :smile:). Heeft iemand van jullie ervaringen met een goede houder? Werken houders met een zuignap op de achterkant van de stoel? Of zijn er andere alternatieven?

Alvast bedankt!
 
  • Helpful
Reactions: RIZE
Ik heb deze:
ImageUploadedByTapatalk1423416219.861261.jpg
ImageUploadedByTapatalk1423416230.642626.jpg


http://store.griffintechnology.com/cinemaseat-for-ipad-air

Ook in NL verkrijgbaar uiteraard, even googlen voor een verkooppunt.
 
was net hetzelfde aan het denken, dacht minstens een blonde hot babe te zien ;-)

Sorry jongens, ik ga echt geen foto van m'n vrouw hier op het forum zetten :biggrin:

- - - Updated - - -

Ik heb deze:

http://store.griffintechnology.com/cinemaseat-for-ipad-air

Ook in NL verkrijgbaar uiteraard, even googlen voor een verkooppunt.

Werkt dat goed met onze stoelen dan? Ik dacht dat zo'n systeem door de afwijkende vorm van de stoel/hoofdsteun niet zou werken.
 
Volgende dingen al gezien specifiek voor de model S

Wel zo veilig als het deftig vastzit. Zeker met de Model S85D acceleraties en in geval het ergste zou gebeuren, een ongeval wil je niet dat je dochtertje een Ipad in het gezicht krijgt.

Die eerste ken ik niet? Die tweede oplossing wel, is mooi, maar doordat deze precies in het midden zit, heeft de kleine daar vanuit haar kinderzitje weinig zicht op.

Vandaag is de houder van Griffin binnen gekomen, werkt perfect.
 
Ik vind t nogal kostbaar voor een iPad houder. Wel een mooie oplossing.
Heel kostbaar, maar het lijkt wel wat meer dan alleen de iPad houder; loopt naar beneden door voor de cupholders.
Mooi gemaakt, hoewel de zowel de foto als het 'filmpje' Photoshop lijkt. Ik zou wel een echte willen zien.
ik vermoed dat Tesla het niet goedkoper gaat maken, als ze al zoiets gaan doen.
De spoiler is bij deze club trouwens een stukje voordeliger dan bij Tesla :)
 
weet iemand hoe gemakkelijk de achtershell van de bestuurder/passagierstoel te halen is? Als dat kan zou je eventueel een modificatie kunnen doen zoals in dit draadje staat; of in het slechste geval een clone laten spuitgieten. Voor 2 stuks is dit natuurlijk niet te betalen, maar als je het kan laten spuiten in een grote hoeveelheid is dit wel de top-oplossing