Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Car detailing tips, voor en door amateurs

This site may earn commission on affiliate links.

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
11,280
15,472
Waasmunster, Belgium
Ik had weer van die glazige plekken in mijn opticoat over gans de auto (Ik begin een boom op mijn werk ervan te verdenken de oorzaak te zijn hier voor)
met alles geprobeerd, maar het lukte niet om ze weg te krijgen.

Deze morgen naar David in Sint-Lievens-Houten gereden om dit te laten zien.
hij heeft een testje gedaan met een speciale doek en een product. het ging er af, maar duurde wel even.
De doek heeft een rubberachtige laag die wat kleverig aanvoelt.
eigenlijk is het een moderne manier van kleien. De doek en het product gekocht en uitgebreide uitleg gekregen en er thuis mee aan de slag gegaan.
Na een aantal uren werk is het resultaat onbeschrijfelijk mooi.
Goed materiaal een goede producten kunnen toch veel doen hoor.

hier een foto van de producten.
20150207_173440.jpg

20150207_173432.jpg


Man, hoe erg kan een auto van 15 maand blinken zeg.
blink blink blink - YouTube
 
Last edited:
Hulde, het detail draadje is weer terug. Ik moet wel uitkijken dat ik niet teveel enthousiaste verhalen over detail bedrijven ga houden, moet goed uitkijken om geen namen te noemen want voor je ut weet wor je eraf gekukeld !
Hierbij een oproep aan alle detailers, dus die hun boterham ermee verdiene, om vooral hun verhalen en foto's te blijven posten. Laat iedereen die zich eraan ergeren maar weer een ICE gaan rijden.
 
  • Like
Reactions: HWS
Hulde, het detail draadje is weer terug. Ik moet wel uitkijken dat ik niet teveel enthousiaste verhalen over detail bedrijven ga houden, moet goed uitkijken om geen namen te noemen want voor je ut weet wor je eraf gekukeld !
Hierbij een oproep aan alle detailers, dus die hun boterham ermee verdiene, om vooral hun verhalen en foto's te blijven posten. Laat iedereen die zich eraan ergeren maar weer een ICE gaan rijden.
Wellicht kunnen die dan beter een ander draadje aanmaken, want dit draadje heet niet voor niks 'voor amateurs, door amateurs'...