Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

tesla Club Belgium New Years Party 31 januari 2015

This site may earn commission on affiliate links.
We zijn weer thuis. Bedankt aan iedereen voor een fijne avond en vooral dank aan Byron en het Tesla Club Belgium bestuur en Tesla zelf natuurlijk voor de organisatie. Het is altijd weer een plezier om samen te komen met mensen die dezelfde passie delen.
 
Voor diegenen die er niet waren (of konden zijn), jullie hebben veel gemist! Hoe is Xfrank bvb aan een rode wijnvlek geraakt op zijn wit hemd terwijl hij eigenlijk geen rode wijn mocht drinken... :tongue:
Dat heb je nu eenmaal met die Romeinse orgieën... veel gepassioneerde mannen, al die toys 4 boys, mooie vrouwen en drank en eten in overvloed. Bedankt aan alle organisatoren van dit evenement. Heeft iemand een idee waar ik de factuur van mijn hemd moet binnen geven?

Is er iemand die wormen heeft?:biggrin:
 
Last edited:
Count me in voor de nieuwjaarsreceptie in 2016 ! Vond het een beetje sullig om aan het stuur van mijn ouwe Jag met de jachtvliegtuigen mee te karren naar Tilburg. Mijn "bevalling" van mijn MS is verwacht tegen het einde van deze maand. Ik voel de eerste weeën al komen.:biggrin:
 
Of, hoe scherp gaan ze op de groepsfoto het onderste puntje van de Tesla T kunnen fotoshoppen :biggrin:
:redface:, jaja, daar zal nog wel even wat werk in zitten.... Vandaar dat ie nog niet gepubliceerd is misschien. Verder was het erg leuk jullie gast te mogen zijn en weer een aantal forumleden in real life te leren kennen. Top georganiseerd. Daar kunnen wij Hollanders nog een puntje:wink: aan zuigen.
 
:redface:, jaja, daar zal nog wel even wat werk in zitten.... Vandaar dat ie nog niet gepubliceerd is misschien. Verder was het erg leuk jullie gast te mogen zijn en weer een aantal forumleden in real life te leren kennen. Top georganiseerd. Daar kunnen wij Hollanders nog een puntje:wink: aan zuigen.

@PVH
zoals je kan zien Paul, strekt Noord-Brabant zich intussen al een heel eind Zuid-Holland in.
:wink:
 
:redface:, jaja, daar zal nog wel even wat werk in zitten.... Vandaar dat ie nog niet gepubliceerd is misschien. Verder was het erg leuk jullie gast te mogen zijn en weer een aantal forumleden in real life te leren kennen. Top georganiseerd. Daar kunnen wij Hollanders nog een puntje:wink: aan zuigen.

Op 30 Mei hebben we weer zo'n mooi moment om elkaar te spreken tijdens de e-rally :rolleyes:
 
We zijn weer thuis. Bedankt aan iedereen voor een fijne avond en vooral dank aan Byron en het Tesla Club Belgium bestuur en Tesla zelf natuurlijk voor de organisatie. Het is altijd weer een plezier om samen te komen met mensen die dezelfde passie delen.

+1
heel fijn mensen te ontmoeten waarvan je het gevoel hebt dat je ze al jaren kent dank zij dit forum.