Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe heet jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn forum naam. Vind persoonlijk je auto een naam geven nogal kinderachtig, maar toen iemand hier zei dat we in de toekomst wellicht in de nav andere Tesla's, met naam, zouden kunnen zien rondrijden zou ik in dit voorbeeld meer hebben aan de kennis dat het Herbie65 is dan K.I.T.T.
 
Ben benieuwd hoe iedereen zijn Tesla noemt, in de APP of gewoon als je er over praat.
De mijne, weinig origineel ik weet het, heet K.I.T.T.
Enn dan weet je de ringtone ban mijn telefoon ook al.
Als software ingenieur hou ik van duidelijke, beschrijvende, niets-verbergende namen. Mijn auto heeft daarom de meest voor de hand liggende en meest gebruikte naam die je maar kunt bedenken, namelijk (komt ie....): 'Tesla' .

Ik ben benieuwd of er anderen zijn die hier overheen kunnen qua innovativiteit en originaliteit (zal niet meevallen) :cool:
 
Mijne heet "Sam Suffie"
Een Nederlands/Franse woordspeling komende van "ça me suffit" omgevormd naar iets wat lijkt op een persoonsnaam.
Tegelijk de dubbele bodem er in dat het maar erg zou zijn als dergelijke auto alsnog niet zou volstaan voor een normaal werkende mens.
 
  • Funny
Reactions: MarcelS
eerst gedacht aan "Christine" naar de auto in het verhaal van Stephen King. Maar mijn vrouw kent dat verhaal niet en om gezeur als "wie is die Christine ?" te vermijden, heb ik maar een andere naam gekozen. Omdat mijn vrouw toch al vindt dat ik bezeten raak van die auto heb ik gekozen voor "My Precious" naar Lord of the Rings.
Ben er nog niet helemaal tevreden mee, verandert misschien nog wel.
En ja, een auto een naam geven is misschien kinderachtig maar als we als volwassen man de kans krijgen om iets kinderachtig te doen zouden we toch gek zijn om het niet te doen
 
  • Like
Reactions: Tezlaowner
Taz


188367-143127-taz.jpg
 
  • Like
Reactions: jefjef