Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Center Console Insert - ervaringen?

This site may earn commission on affiliate links.
Ben aan het uitkijken voor een Center Console Insert voor mijn toekomstige Tesla.

Ik lees dat de Center Console van Tesla verschrikkelijk moeilijk te verkrijgen is en dat deze enkel voor Piano Black beschikbaar is momenteel.
http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/premium-center-console

Anderzijds is de CC van Evannex wel vlot beschikbaar, zelfs in Carbon dewelke ik zou kiezen.
http://evannex.com/products/center-console-insert-cci
Wel een stuk duurder en allicht nog invoerrechten te betalen... (wie heeft deze al gekocht?)

Heeft iemand hier ervaring in deze CCI's?
 
Last edited:
Geen ervaring (Edoch, ook even overwogen).

Na bijna 10 maanden wachten op de Tesla console, waaronder effectief 7 maanden met de Tesla overweeg ik zeer sterk om mijn bestelling te annuleren.
Het heeft wel iets, zo een open ruimte...
 
Ik hoor alleen maar "lange wachttijden" voor de Tesla console... toch bizar. Op de website staat ook dat ze ergens in 2015 de andere (oa Carbon) gaan leveren. Lijkt me toch iets vreemds... Waarom niet gewoon op de optielijst zetten - of beter... standaard leveren.

Zo een lege ruimte geeft toch aanleiding voor chaos daar...

Ik hoop dat er iemand al wat ervaring heeft met de Evannex consoles want die zou ik toch willen bestellen.
 
Ik hoor alleen maar "lange wachttijden" voor de Tesla console... toch bizar. Op de website staat ook dat ze ergens in 2015 de andere (oa Carbon) gaan leveren. Lijkt me toch iets vreemds... Waarom niet gewoon op de optielijst zetten - of beter... standaard leveren.

Zo een lege ruimte geeft toch aanleiding voor chaos daar...

Ik hoop dat er iemand al wat ervaring heeft met de Evannex consoles want die zou ik toch willen bestellen.

SINDS dec 2013 heb ik er 1 van TESLA ACCESSORIES in mijn S85. Superhandig en van goede kwaliteit, matching obeche mat en leer zoals mijn interieur.
Ik was wel 1200 euries kwijt totaal maar het is de moeite waard !
 
Ik heb er ook een van Tesla origineel. Piano black met leer. Dat kleine stukje piano black kun je eventueel met carbon bekleden, heb ergens in een thread gelezen dat je dat makkelijk zelf kan doen.
Ik ben er superblij mee, geen spullen meer door de hele auto heen als je een dragrace start doet ;-) En de piano black versie is volgens mij bij Tesla redelijk snel verkrijgbaar.
 
Ook de piano black versie? Ik kreeg van de week nog een email dat de mijne binnen was, terwijl ik er al 2 maanden eentje heb. lijkt me dat ze er vanaf willen....
Yep, piano black heb ik aangegeven. Kennelijk zijn ze er alweer doorheen. Ze waren afhankelijk van levering vanuit de VS en konden me niks garanderen. Overigens verder een heel snel en correct antwoord gekregen hoor.
 
Sinds november heb ik de middenconsole van Tesla en, eerlijk gezegd, vind ik het niet zo'n succes. Positief is dat je over wat meer opbergruimte beschikt voor spullen die je altijd in de auto laat (brillen bvb) en die nu niet meer zichtbaar zijn van buitenaf. Maar een teleurstelling was de iPhone connectie: zit je telefoon in een hoesje dan kan je hem niet aansluiten op de connectie tenzij je hem uit de hoes haalt.
 
Sinds november heb ik de middenconsole van Tesla en, eerlijk gezegd, vind ik het niet zo'n succes. Positief is dat je over wat meer opbergruimte beschikt voor spullen die je altijd in de auto laat (brillen bvb) en die nu niet meer zichtbaar zijn van buitenaf. Maar een teleurstelling was de iPhone connectie: zit je telefoon in een hoesje dan kan je hem niet aansluiten op de connectie tenzij je hem uit de hoes haalt.

Eventueel zoiets gebruiken:
http://www.amazon.com/Lightning-Acc...1415902409&sr=1-1&keywords=lightning+extender
 
OK bedankt voor de feedback. Denk dat ik dan toch maar voor het origineel ga gaan... Piano Black eventueel (heb begrepen dat dat stukje allicht toch altijd "open" is). Daarna eventueel bekleden> Thanks @MJKA.

Ik heb er in 2013 - voor levering in september van mijn S - eentje uit de VS meegenomen van Evannex - ik ben er zeer tevreden over en als ik mijn auto zou inruilen voor een P85D zou ik hem meenemen. Zeer prettig om de ruimte te hebben en niet alles te zien rondschuiven.
 
Last edited: