Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Omruil voorstel: jij mijn Lacewood interieurpanelen, ik jouw CF dash panelen

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels zijn ze een collectors-item geworden (want niet meer bestellen op een nieuwe auto): de Lace Wood dashboard panelen.
Toch ben ik er, in combinatie met donker leren stoelen/dashboard nooit een fan van geweest. CF af fabriek meebestellen was toentertijd echter nog geen optie. De andere opties vond ik nog minder.

Maar niet geschoten is altijd mis, wellicht wil er iemand zijn/haar Carbon Fibre panelen omruilen met mijn Lacewood variant?
Uiteraard zijn ze van mij nog in 100% nieuwstaat.

Ik hoor het wel als er interesse is?


lacewood.jpg
lacewood-dash-close.jpg
 
Ik heb niet echt interesse, maar een vraag in dezelfde lijn. Als iemand weet hoe je die paneeltjes er gemakkelijk uit krijgt, had ik dat graag geweten.
Ik zoek mijn pianolak uitvoering te bekleden in mat grijze folie of carbon folie.

Kan je misschien best aan Herbie65 vragen, die heeft dat blijkbaar gedaan, zie "projectje Tesla upgrade" draadje

Het carbon ziet er wel netjes uit, maar ondanks dat ik een beetje handig ben, zie ik me er toch nog niet zelf aan beginnen
 
enkele dagen terug stond er ergens een nieuwe topic hierover, in het Engels dacht ik. Verwezen werd alleszins ook hiernaar :

Accent-I: Interior Dash Trim Appliqué Kit | Aftermarket Accessories for Tesla Model S

at your service

dit is misschien wel een oplossing om de oneffenheid van lacewood op te vangen voor ojee99.

- - - Updated - - -

Kan je misschien best aan Herbie65 vragen, die heeft dat blijkbaar gedaan, zie "projectje Tesla upgrade" draadje

Het carbon ziet er wel netjes uit, maar ondanks dat ik een beetje handig ben, zie ik me er toch nog niet zelf aan beginnen

dat heb ik gezien, maar hij heeft de paneeltjes bekleed terwijl ze er nog in zaten en dan kan je het niet zo gemakkelijk en perfect bekleden.
niettegenstaande heeft hij dit wel zeer goed voor elkaar gekregen.

ik had dit ook al geprobeerd en telkens was er één stuk bij dat me niet aan stond en alles er weer af getrokken.

Vorige week heb ik de vraag nog gesteld in het SeC of ze de paneeltjes er niet konden uit halen en me mee geven en later er weer in steken. Maar dit konden en mochten ze niet doen( er komen dan waarschijnlijk te veel geheimen bloot te liggen)

Op mijn vraag of ze de paneeltjes er uit konden nemen, ik in een hoekje ter plaatse de paneeltjes bekleden en zij die er weer in steken. konden ze niet onmiddellijk een antwoordt geven en is nog in beraad. Alsook de vraag naar de kostprijs van een setje andere paneeltjes.
 
Kan je misschien best aan Herbie65 vragen, die heeft dat blijkbaar gedaan, zie "projectje Tesla upgrade" draadje

Het carbon ziet er wel netjes uit, maar ondanks dat ik een beetje handig ben, zie ik me er toch nog niet zelf aan beginnen

Ja maar hij had ze er, te zien aan de foto's niet uitgehaald maar langs de randjes afgesneden, hier en daar nog een beetje te zien als ik het me goed herinner.