Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Chargeport-klepje en afstandsbediening!

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben sinds een paar dagen trotse en tevreden eigenaar van een Model S.

ik was laatst bij de dealer en liet me ontvallen dat het openen vam het klepje van de chargeport wel wat omslachtig was - omdat dat van binnenuit via het scherm moet gebeuren. Deze klacht had ik ook al op dit forum gelezen.

en wat blijkt: sinds kort is daar een oplossing voor: als je de 'achterklep' op de afstandsbediening lang ingedrukt houdt, dan floept het klepje open!

leek me nuttig om met jullie te delen.

gr. Maarten
 
Ik was vandaag voor een afspraak te maken in Aartselaar bij Tesla. Dus stelde ik daar de vraag van het klepje van de chargeport. Daar wisten ze niets van een software aanpassing. Maar het blijkt dat de ene tesla het heeft en de andere niet. Zelf sommige oudere modellen hebben het. Het is ook mogelijk dat het werkt door 2 maal 2 keer kort achterelkaar op de middelste knop van keyfob te drukken. Helaas ben ik een van deze waar het niet bij werkt.
Gr Chris
 
Ik was vandaag voor een afspraak te maken in Aartselaar bij Tesla. Dus stelde ik daar de vraag van het klepje van de chargeport. Daar wisten ze niets van een software aanpassing. Maar het blijkt dat de ene tesla het heeft en de andere niet. Zelf sommige oudere modellen hebben het. Het is ook mogelijk dat het werkt door 2 maal 2 keer kort achterelkaar op de middelste knop van keyfob te drukken. Helaas ben ik een van deze waar het niet bij werkt.
Gr Chris
Ben vandaag mijn exemplaar gaan ophalen... Het openen van de chargepoort kan door langdurig op de achterkoffer van de keyfob te drukken. Is pas actief gemaakt sinds vorige week.