Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

RDIO playlists en Tunein

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een betaald RDIO account buiten tesla om al geregeld maar vraag me af waar ik in de app in de tesla mijn eigen playlists kan vinden?
Iemand raad?

Daarnaast ben ik op zoek naar een radio station in tunein deze kan ik niet direct vinden is er ook een optie om de gehele naam in te voeren bij zoeken? of dat je dit met de browser doet en vervolgens overschakelt naar de tunein app..
 
Ik heb een betaald RDIO account buiten tesla om al geregeld maar vraag me af waar ik in de app in de tesla mijn eigen playlists kan vinden?
Iemand raad?

Daarnaast ben ik op zoek naar een radio station in tunein deze kan ik niet direct vinden is er ook een optie om de gehele naam in te voeren bij zoeken? of dat je dit met de browser doet en vervolgens overschakelt naar de tunein app..


RDIO : doe een seach naar jouw playlist-naam. In het scherm met resultaten zie je verschillende tabs : albums, songs, ... , en ook playlists.
daar zou hij bij moeten staan.


TuneIn : er is een alfabetische lijst, zo heb ik ook mijn favoriete station teruggevonden. "by name", als ik mij goed herinner.
 
Is er een verschil in gebruik met een premium rdio account n de standaard tesla login? Ik heb momenteel een proefaccount, maar zie nl. geen verschil: ik kan geen volledige albums afspelen, het is ook telkens een "radio" die start. Doe ik iets verkeerd of is er effectief
geen voordeel aan een premium account?
 
Ik heb ook een Premium account genomen omdat ik in de veronderstelling was dat ik nu wel albums kon afspelen. Helaas is dat dus niet zo dus ik heb dat account weer laten verlopen. Wel jammer dat Tesla dit niet wat beter doet: RDio is niet echt bruikbaar zo.
 
Ik heb gewoon een TuneIn account aangemaakt, favorieten in de browser netjes samengesteld en daarna met dit account ingelogd in de Tesla. Werkt als een zonnetje; alles beschikbaar. Wat is het voordeel van RDIO boven TuneIn?
Ik ben hier leek/ zo groen als gras in........mijn kids spelen veel muziek via hun iphone.
Kan iemand mij , of jij Nowyony, mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe dat werkt. ( sorry ben echt type digibeet....)
 
Ik heb gewoon een TuneIn account aangemaakt, favorieten in de browser netjes samengesteld en daarna met dit account ingelogd in de Tesla. Werkt als een zonnetje; alles beschikbaar. Wat is het voordeel van RDIO boven TuneIn?

Elke keer als ik met mijn TuneIn account (wat prima werkt in de broweser en mijn iPhone app) probeer in te loggen in de app settings van Media krijg ik de melding "could not log in", wat ik ook probeer. Weet jij wellicht wat ik fout doe?
 
Ik ben hier leek/ zo groen als gras in........mijn kids spelen veel muziek via hun iphone.
Kan iemand mij , of jij Nowyony, mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe dat werkt. ( sorry ben echt type digibeet....)
Bedoel je dat je de muziek van de iphone van je kids op de speakers van de tesla wilt horen? Dit doe je door bij 'Browse' de 'My music and devices' tab te kiezen en dan in de lijst met iphones die verschijnt de juiste te kiezen. De kids kunnen dan op hun iphone gewoon kiezen welk liedje, playlist of album ze willen luisteren.
 
Bedoel je dat je de muziek van de iphone van je kids op de speakers van de tesla wilt horen? Dit doe je door bij 'Browse' de 'My music and devices' tab te kiezen en dan in de lijst met iphones die verschijnt de juiste te kiezen. De kids kunnen dan op hun iphone gewoon kiezen welk liedje, playlist of album ze willen luisteren.
Kids moeten dan wel bluetooth op hun Iphones aanzetten uiteraard.
Ben je zo eerst geholpen is3?

- - - Updated - - -

Elke keer als ik met mijn TuneIn account (wat prima werkt in de broweser en mijn iPhone app) probeer in te loggen in de app settings van Media krijg ik de melding "could not log in", wat ik ook probeer. Weet jij wellicht wat ik fout doe?
Bij werkte het direct, maar ben ook al een maand of 6 ingelogd. Heb even gegoogled; blijkbaar zijn er de laatste weken heel veel mensen die ook niet in kunnen loggen. Misschien bugje in de laatste update?
 
Wanneer ik de settings van de Rdio account bekijk zie ik een teslamotors e-mail adres met een wachtwoord (niet leesbaar). Bestaat de mogelijkheid om het wachtwoord te weten te komen om Rdio te gebruiken buiten de model S? Zou handig zijn om buiten de wagen muziek te zoeken :smile:
 
Wanneer ik de settings van de Rdio account bekijk zie ik een teslamotors e-mail adres met een wachtwoord (niet leesbaar). Bestaat de mogelijkheid om het wachtwoord te weten te komen om Rdio te gebruiken buiten de model S? Zou handig zijn om buiten de wagen muziek te zoeken :smile:
lijkt me niet de bedoeling.
Overigens: ik ben sinds enkele weken bij elke rit automatisch uitgelogd. Klikken op Rdio maakt dat er weer wordt ingelogd. Was eerst niet. Reset helpt niet. Anderen ook last van?