Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kerstrally

This site may earn commission on affiliate links.
Kreeg net een mail van Tesla dat ze een kerstrally naar London organiseren. Heb me direct aangemeld want vind ik een geweldig initiatief van Tesla.

Lijkt me dat er aardig wat forumleden ook wel mee willen.

Wie o wie gaan er mee?

- - - Updated - - -

Hier de link voor wie de mail nog niet gehad heeft

http://marketing.teslamotors.com/amsterdam_london_rsvp_nl

Mhh, net mijn trip naar UK geregeld, 19 de heen, 21 ste terug.... Met de S
 
Ja, Belgen kunnen in Gent aansluiten of naar Amsterdam komen. Mochten er slaapplaatsen nodig zijn de dag voor vertrek dan kan dat bij mij en ongetwijfeld ook bij andere forumleden. Alle info die ik heb staat op de website dus antwoord op je vragen heb ik niet echt. Lijkt me dat Tesla de overtocht betaalt en alles regelt. Eventuele hotelovernachting op eigen kosten.

Moet geweldig zijn om met een lange stoet Tesla's naar Londen te rijden. Daarna mag je zelf besluiten om een nachtje te blijven of direct terug te gaan. Zodra ik bevestiging van Tesla heb dat ik mee kan zal ik een overnachting boeken.

In Engeland schijnen er fantastische kerstmarkten te zijn, ik ken ze eigenlijk alleen maar van de video's van Mr. Bean maar lijkt me de moeite waard!
 
Vol

image.jpg
 
Zoals ik al schreef heb ik van Tesla geen mail ontvangen daarover.
Toch wel een gebrekkige communicatie.

Dit zijn toch de evenementen die het leuk maken.

En idd erg balen dat ook ik geen mail heb gehad, en dat terwijl ik laatst in Amsterdam met een aantal Tesla medewerkers juist over dit soort evenementen heb gesproken.

Van wie kwam de mail? Dan vergeet ik diegene uit te nodigen op de e-rally :wink:
 
Last edited:
Super dat Tesla dit soort evenementen organiseert. Jammer genoeg zal ik gewoon aan het werk moeten die dag (het halve bedrijf lijkt al vrij te hebben gepland rond de kerst...), dus kon mij niet aanmelden. Hopelijk een volgende keer.

Maar dit soort dingen geeft het merk Tesla net nog even wat extra's ten opzichte van de andere automerken. Naast dat een Tesla sowieso al heel speciaal is natuurlijk :)