Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla pracht voor trouw!

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Tesla fanaten,

Volgend jaar, op 20 juni 2015, heb ik het geluk om met een prachtige dame te trouwen. En daar horen natuurlijk prachtige wagens bij..

Na heel wat sites met carnavalwagens, dachten we opeens aan zwarte Model S Tesla's. Sinds het idee zijn we er niet meer vanaf te brengen :biggrin:!

Ons feest neemt plaats in Damme-Oelegem (België) en we zouden 6 wagens nodig hebben (10-18h). De chauffeurs kunnen rekenen op een heerlijk aperitief op een mooie landelijke locatie.

Hopende op veel positieve reacties wil ik alvast iedereen bedanken voor advies en hulp!

Sebastien
 
Beste Tesla fanaten,

Volgend jaar, op 20 juni 2015, heb ik het geluk om met een prachtige dame te trouwen. En daar horen natuurlijk prachtige wagens bij..

Na heel wat sites met carnavalwagens, dachten we opeens aan zwarte Model S Tesla's. Sinds het idee zijn we er niet meer vanaf te brengen :biggrin:!

Ons feest neemt plaats in Damme-Oelegem (België) en we zouden 6 wagens nodig hebben (10-18h). De chauffeurs kunnen rekenen op een heerlijk aperitief op een mooie landelijke locatie.

Hopende op veel positieve reacties wil ik alvast iedereen bedanken voor advies en hulp!

Sebastien

carnavalwagerns en ModelS in één zin ? :biggrin: en dan hopen op 6 wagens ? :wink: veel succes.

ik heb overigens een grijze...
 
IMG_6592.jpg

hij heeft al zwarte wielen en ik wil 'm best niet wassen ? help dat ?
 
Dank voor vele reacties en respect voor de man met de junglemobiel!

Even ter verduidelijking, het traject is momenteel vanuit Oelegem (2520 - bij Antwerpen) naar Damme (8340 - bij Brugge) die vlakbij Knokke-Heist ligt waar je nog een stapje kunt gaan zetten in leuke setting.

Als ik het goed voorheb zijn er reeds 2 sympathieke vrijwilligers met een zwart model, waarvoor dank:

Voske
BasvdPeol

Op naar de 6 met wat geluk?