Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geef je Hawthorne-uitnodiging aan een Amerikaanse Tesla-enthousiast

This site may earn commission on affiliate links.

Right_Said_Fred

Moderator
Moderator
May 11, 2012
4,947
49,673
The Netherlands
Ik heb per e-mail een uitnodiging voor het Hawthorne-evenement op 9 oktober, waar waarschijnlijk de Model S Dual Drive en de finale versie van de Model X worden onthuld.

Ik kan er niet naartoe en de meesten van ons die zo'n uitnodiging hebben gehad waarschijnlijk ook niet. Daarentegen zijn er veel Tesla-enthousiasten in de VS en Canada die graag zouden gaan maar niet zijn uitgenodigd. Ik heb daarom het volgende topic geopend: Who wants my Hawthorne invitation? And who offers his/hers too?

Die van mij was binnen 2 minuten vergeven en ik moest ook al iemand teleurstellen. Er zijn kort na het openen van het topic al posts van diverse mensen die graag de uitnodiging van een van ons zouden gebruiken (de unieke url die verschijnt als je op de uitnodiging klikt). Ik verwacht dat er nog wel wat bij komen. Dus wellicht kunnen wij als Nederlanders en Belgen nog wat mensen blij maken daar...
 
Last edited:
Heren, weten we al hoe het uitnodigingen beleid in elkaar zit?
Ik heb er ook een gekregen. Kan er waarschijnlijk wel bij zijn :smile: (puur toeval).

Ik zie hier voorlopig alleen Sig's. Wellicht alleen alle Europa Sigs uitgenodigd (buiten VS)?
 
Heren, weten we al hoe het uitnodigingen beleid in elkaar zit?
Ik heb er ook een gekregen. Kan er waarschijnlijk wel bij zijn :smile: (puur toeval).

Ik zie hier voorlopig alleen Sig's. Wellicht alleen alle Europa Sigs uitgenodigd (buiten VS)?

Ik vermoed inderdaad alleen Sigs, hoewel een uitnodiging voor Model X-reserveringshouders ook wel op zijn plaats was geweest (want dat is vermoedelijk de andere letter waar Elon het over had).

Leuke avatar trouwens. Hoeveel te hard ging je?