Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla App update met nieuwe functionaliteiten

This site may earn commission on affiliate links.
De nieuwe versie van de app is beschikbaar.
De nieuwe functies vereisen wel een update naar versie 6.0.
De eigenaar krijgt nu bericht wanneer:
- er een software update beschikbaar is voor de model S
- Het laden is gestart, onderbroken of compleet
- het auto alarm is afgegaan

De auto kan vanuit de app worden gestart
Er zal ondersteuning zijn voor de nieuwe agenda mogelijkheden in de model S
 
De nieuwe versie van de app is beschikbaar.
De nieuwe functies vereisen wel een update naar versie 6.0.
De eigenaar krijgt nu bericht wanneer:
- er een software update beschikbaar is voor de model S
- Het laden is gestart, onderbroken of compleet
- het auto alarm is afgegaan

De auto kan vanuit de app worden gestart
Er zal ondersteuning zijn voor de nieuwe agenda mogelijkheden in de model S

Zie ook hier, berichten/notificaties voor Android app worden niet genoemd in release notes, wel bij iOS.
 
Weten jullie of dit al mogelijk is: We willen onze kinderen een soort Tesla app 'light' geven, zodat ze wel kunnen zien waar de auto is (... zijn jullie al bij school/sportclub? etc...), maar verder niet het laden kunnen beïnvloeden, of de kachel aanzetten, dak openen e.d. Dus uitsluitend 'read only'. Kan dit?
 
Klopt: zijn mijn woorden. Maar als je het met de app kunt, kan je dat (wat het dan ook mag zijn) toch op afstand doen?
Blijft de essentie: wat wordt in vredesnaam met het starten van de auto bedoeld? Terug naar de oude ICE-age? :wink: Ach, het zal wel duidelijk worden..
 
Klopt: zijn mijn woorden. Maar als je het met de app kunt, kan je dat (wat het dan ook mag zijn) toch op afstand doen?
Blijft de essentie: wat wordt in vredesnaam met het starten van de auto bedoeld? Terug naar de oude ICE-age? :wink: Ach, het zal wel duidelijk worden..
Zou best handig kunnen zijn als je je sleutel kwijt bent. Met m'n vorige ICE kon de fabriek m ook openen en starten voor m'n vrouw terwijl ik met de sleutel in het vliegtuig zat:redface:.

- - - Updated - - -

Weten jullie of dit al mogelijk is: We willen onze kinderen een soort Tesla app 'light' geven, zodat ze wel kunnen zien waar de auto is (... zijn jullie al bij school/sportclub? etc...), maar verder niet het laden kunnen beïnvloeden, of de kachel aanzetten, dak openen e.d. Dus uitsluitend 'read only'. Kan dit?
Wel eens van de app "zoek vrienden" gehoord? Kun je zien waar andere personen met Apple apparatuur zijn. Gebruik ik dagelijks.
 
Weten jullie of dit al mogelijk is: We willen onze kinderen een soort Tesla app 'light' geven, zodat ze wel kunnen zien waar de auto is (... zijn jullie al bij school/sportclub? etc...), maar verder niet het laden kunnen beïnvloeden, of de kachel aanzetten, dak openen e.d. Dus uitsluitend 'read only'. Kan dit?

Dit is technisch zeker mogelijk (zelfs gewoon in de browser, hoeft geen native app te zijn) maar of iemand dit al gemaakt heeft is mij niet bekend...