Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Roadster - transparante hardtop - combideal ?

This site may earn commission on affiliate links.
Door het Duitse forum (TFF) werd mijn aandacht getrokken door een Italiaanse fabrikant van doorzichtige hardtops voor de RS. De duitsers hebben een groupbuy gedaan, en iemand wilde dat herhalen, maar dat spoor liep dood.

Ik wil er wel een kopen en als ik er 2 van kan maken zakt de prijs 12% - iemand interesse om mee te doen ? Details onder de foto's

Screen Shot 2014-09-11 at 07.56.34.png
Screen Shot 2014-09-11 at 07.56.23.png
Screen Shot 2014-09-11 at 07.56.08.png


Leverbaar in 2 versies - de 'basis' is aan de buitenzijde 'anti-scratch' behandeld en komt met een DTC-certificaat (RDW of zo), de premium is aan beide zijden 'anti-scratch' behandeld, komt met een beschermhoes en een cleaning kit. De prijzen zijn in beide gevallen incl. btw en verzekerde verzending naar NL - en het zijn de prijzen die ik heb doorgekregen, ondergetekende neemt geen marge !
Basis prijs per stuk EUR 1.850 - luxere EUR 2.400.

Ik wil de 2e versie bestellen en die zakt naar EUR 2.100 als ik er 2 van bestel - wie doet mee ? Levertijd ca 1 maand (naar Italiaanse info)
 
hai, ik heb net een roadster gekocht en ben geïnteresseerd in een glass top voor de winter.

- - - Updated - - -

heb net een roadster gekocht en wil graag een glazen dak voor de winter, dus ben geïnteresseerd

- - - Updated - - -

heb net een roadster gekocht en ben geïnteresseerd in een glazen dak voor de winter
 
ok, de prijzen had ik bovenin staan - ik heb afgelopen weekend al besteld. Als je nog mee wil doen PM me dan uiterlijk vrijdag met je gegevens (NAW, tel) en welk dak je wil - dan ga ik kijken of ik het er nog bij kan regelen.

gr

PJH
 
Hai ik heb je vrijdag een bericht gestuurd, maar volgens mij is die niet doorgekomen. het is nog even wennen hoe deze site werkt.

in ieder geval mijn gegevens:

ralph Zebregs, kuiperstraat 19, 7201HG, Zutphen, 0615097676, [email protected]

ik wil net als jij dat duurdere dak.

graag hoor ik of je nog iets voor elkaar hebt weten te krijgen,

Groet,

ralph