Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zijjn hier al Premium Members van Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand enig idee waar dit over gaat? Valet driver Tesla Motors - Randstad Nederland het is een vacature

Voor Tesla Motors Netherlands B.V. zijn wij hard op zoek naar Valet drivers die beschikbaar zijn per 1 oktober. Wij zoeken representatieve kandidaten met een vlotte babbel die de Premium Members van Tesla in de watten willen leggen. Je zal de auto's van deze Members aannemen en parkeren in de garage van Tesla voorafgaand aan hun congres of diner. Na afloop rij je de auto weer voor. In de tussentijd zorg jij ervoor dat de auto van de klant er piekfijn uitziet zodra je deze weer voorrijdt. Jij bent altijd stipt op tijd en weet als geen ander hoe je excellente service biedt!

  • Wat zijn Premium Member van Tesla?
  • 'hun congres of diner?'

Iemand enig idee waar dit over gaat?
 
Iemand enig idee waar dit over gaat? Valet driver Tesla Motors - Randstad Nederland het is een vacature



  • Wat zijn Premium Member van Tesla?
  • 'hun congres of diner?'

Iemand enig idee waar dit over gaat?

Iedereen met meer dan 150 posts op dit forum? :rolleyes:
Iedereen met een reservering van voor 1-2-12? :rolleyes:
Iedereen met meer dan 10 Tesla linkedin connections? :rolleyes:
De organisatoren van de E-rally? (+ Byron cs natuurlijk) :rolleyes:

:-D
 
Tja, zo weet ik er nog wel een paar:
- Iedereen met een nieuwe drivetrain
- Iedereen met een nieuwe HV accu
- Iedereen die het Belgische neuterprobleem begrijpt (bonuspunten voor wie het kan uitleggen)
- ....

:biggrin:

Maar, ik vermoed dat er een of andere club wordt opgericht, met bezoek aan concerten en zo. En dan hoef je dus niet zelf je Tesla ergens in een krappe garage te parkeren, dat doe de Valet uitzendkracht dan wel.
 
Is het niet gewoon een dikdoenerig marketingpraatje richting sollicitanten, dat alle Tesla eigenaren worden voorgesteld als Premium Members?
Als er daadwerkelijk zoiets zou zijn, was het toch al lang in de VS bekend.
 
Raar verhaal. Wie zit er te wachten op een parkeerchauffeur met 'een vlotte babbel'?
Lijkt me toch meer een 'hier is de sleutel, bek houden, wegzetten, op tijd terug voor de deur' job.
Ze gaan ons toch niet iets verkopen bij de auto?

Naast de 'premium members' zijn ook de 'congres of diner' opvallend en natuurlijk dat de baan voor 40 uur (voltijd) wordt geadverteerd.

Maar meest bizarre is toch wel dat er gepitched moet worden om de job te kunnen krijgen. Wat moet dat in vredesnaam gaan inhouden?
Een rijvaardigheidstest lijkt me een beter selectiemiddel.

Welke student gaat voor ons eens bellen met Randstad om uit te vinden waar dit nu echt over gaat?
 
Iemand enig idee waar dit over gaat? Valet driver Tesla Motors - Randstad Nederland het is een vacature



  • Wat zijn Premium Member van Tesla?
  • 'hun congres of diner?'

Iemand enig idee waar dit over gaat?

geen idee. zal wel een bak geld gaan kosten. Voor privileges als een "extra"verzekeringspakket, services en airport lounges is altijd wel een markt als je het cadeau krijgt bij een omzet van X. Waar dat bij Tesla uit moet bestaan is een raadsel, supercharger miles of een onderhoudscontract ligt niet echt voor de hand.

zoiets maar dan met je eigen Tesla lijkt me wel interessant:

1031_zpsd008cd6b.jpg
 
Gaan ze misschien Schiphol service bieden. Met de familie naar Schiphol daar geef je auto auto bij Valet parking. Tesla haalt hem op, beurt, nieuwe drive train, nieuwe accu, dab+ verbeterd! modesta laagje of gewoon met de hand gewassen. Op terugkeer weer opgeladen terug. (Lexus heeft dit een paar jaar gehad)