Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Reinigen standaard stoffen headliner

This site may earn commission on affiliate links.

FVO

Active Member
Nov 26, 2011
3,733
1,609
Gezien de verschillende meldingen in een ander topic over de besmettelijkheid van de standaard stoffen headliner, wou ik eens horen of er mensen zijn die hier goede reinigingstips hebben.
Ikzelf heb al enkele locaties gereinigd met een gewoon blokje handenzeep op een nat washandje, dat zachtjes inwrijven en dan met water afnemen.

Niet de ideale methode vind ikzelf, maar het gaat.

Zijn er mensen met betere tips? (Tante Kaat-truukjes bijvooorbeeld)
 
Gezien de verschillende meldingen in een ander topic over de besmettelijkheid van de standaard stoffen headliner, wou ik eens horen of er mensen zijn die hier goede reinigingstips hebben.
Ikzelf heb al enkele locaties gereinigd met een gewoon blokje handenzeep op een nat washandje, dat zachtjes inwrijven en dan met water afnemen.

Niet de ideale methode vind ikzelf, maar het gaat.

Zijn er mensen met betere tips? (Tante Kaat-truukjes bijvooorbeeld)

wasbenzine op doekje/keukenpapier voor vetachtige vlekken. Werkt serieus goed, ook op zijden dassen (vroeger). toch nog benzineverbruik in je Tesla :rolleyes:
 
Gezien de verschillende meldingen in een ander topic over de besmettelijkheid van de standaard stoffen headliner, wou ik eens horen of er mensen zijn die hier goede reinigingstips hebben.
Ikzelf heb al enkele locaties gereinigd met een gewoon blokje handenzeep op een nat washandje, dat zachtjes inwrijven en dan met water afnemen.

Niet de ideale methode vind ikzelf, maar het gaat.

Zijn er mensen met betere tips? (Tante Kaat-truukjes bijvooorbeeld)

Ik gebruik

Angelwax Absolution Carpet & Upholstery


Bij mij zit het gebied rond het klepje (uiteraard aan de passagier kant :) )altijd vol met make-up, lippenstift ed.
Met dit product vliegt het eraf.
Is ook goed tegen vlekken op de vloerbedekking.
 
Ik kreeg van de ruitentinter dit spulletje:

mis6039.jpg

Voor het reinigen van de ruiten bedoeld, maar dit schuim werkt ook uitstekend op de alcantara delen in de Model S.