Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

urgent.. hotel needed with chargin point perpignan

This site may earn commission on affiliate links.
Dit is wat ik op open charge map vind:
2e2emyha.jpg
 
Quality hotel centre mon,kent iemand dat.. hebben ook laadplekken. Receptionists wist alleen niet wat..

- - - Updated - - -

Thanx.. natuurlijk ook een optie..morgen bij een Renault dealer laden... geloof dat ik straks moet gaan slapen...lange rit ;-)
 
Lieve mensen...Narbonne doet t.. Jammer genoeg kan ik de foto,s niet uploaden..maar de charger incl champagne staat op de kiek..als ok dit groeten had had ik op t Novotel blijven slapen..zo naar perpignan en ben doodmoe... laden. 395 V en 108 A.. accu was vd helft al wel vol... maar dit scheelt me een hoop stress..
 
Lieve mensen...Narbonne doet t.. Jammer genoeg kan ik de foto,s niet uploaden..maar de charger incl champagne staat op de kiek..als ok dit groeten had had ik op t Novotel blijven slapen..zo naar perpignan en ben doodmoe... laden. 395 V en 108 A.. accu was vd helft al wel vol... maar dit scheelt me een hoop stress..

Gefeliciteerd - we leven met je mee (uit midden Italie)..
de vermoeidheid is aan je tekst te zien -;) nog een voordeel van Tesla - je ontkomt er niet aan zo nu en dan even rust te nemen !
 
Lieve mensen...Narbonne doet t.. Jammer genoeg kan ik de foto,s niet uploaden..maar de charger incl champagne staat op de kiek..als ok dit groeten had had ik op t Novotel blijven slapen..zo naar perpignan en ben doodmoe... laden. 395 V en 108 A.. accu was vd helft al wel vol... maar dit scheelt me een hoop stress..

Heel mooi en toevallig. In ieder geval komt het geweldig uit. Ik zag hem op het duitse forum en heb hem naar TMC overgebracht en daar wordt het direct opgepakt!

Geniet van de vakantie!

De foto's met de champagne hebben we nog tegoed?
 
Ja geweldig die foto met de kabel onder de hoes vandaan FlaSmu:biggrin:. De laadsnelheid mag dan misschien nog niet optimaal zijn maar het scheelt een hoop uitzoek werk met die SuC's. Je hoeft niet te zoeken waar je kunt laden en moet hoeveel en waar je dan de juiste pas vandaan moet halen. Dan komt het ook nogal eens voor dat de paal niet bestaat, defect is, minder stroom geeft, je pas niet accepteert:cursing:. Ik zeg lang leve de SuC's:love:.