Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Van der Valk

This site may earn commission on affiliate links.
Yep, ook al gezien. Gezien het gerucht van een locatie bij Maastricht, zet ik dan nog een kaart op de Van der Valk Maastricht, ligt pal aan de A2. Overigens blijkt dat niet uit het planningskaartje van Tesla. Zou wel erg logisch zijn, de A2 / route du soleil. De ardennen blijven nu een wat onbereikbaar gebied.
 
Daar waar ook een McD is en de touringcars richting zuiden verzamelen?
Maar let wel op want straks gaat de snelweg door de tunnel, weet niet of die locatie dan nog zo makkelijk te bereiken is? Of is dat dan gewoon afslag Maastricht-Centrum bvb?

Edit: oeps ik zit helemaal verkeerd, Vd Valk ligt een stuk verderop bij Europaplein. Lijkt wel prima bereikbaar te blijven straks als alle werkzaamheden klaar zijn daar.
 
Last edited:
In een ander topic stelde Wido Van der Valk Urmond voor. Dat is wellicht nog een betere locatie voor veel doorgaande routes en ook makkelijk te bereiken.

En daar ben ik het helemaal mee eens. Urmond is een stuk beter bereikbaar.

Maastricht is een ramp om erdoorheen te komen. Zelfs met de aanpassingen wat ze nu al gedaan hebben, is van der valk daar niet handig.
Urmond zou inderdaad vele malen beter zijn.
 
In een ander topic stelde Wido Van der Valk Urmond voor. Dat is wellicht nog een betere locatie voor veel doorgaande routes en ook makkelijk te bereiken.
Ja, die locatie is véél beter. Ook kruisend verkeer vanuit België (zoals ik uit Zeeland!) met bestemming Duitsland komt daar langs.

Ik heb Tesla hier inmiddels over getipt, hopelijk komt er daar een!

Past volgens mij wel in de strategie van Van der Valk. Is een van de eerste hotels met (snel)laders en volgens mij zien ze de business case daar al wel. Imago opbouwen, investeren en zo extra klanten naar je toe trekken.

Perfect ook voor een business meeting. Lunchen, SuperChargen en weer door.
 
Ja, die locatie is véél beter. Ook kruisend verkeer vanuit België (zoals ik uit Zeeland!) met bestemming Duitsland komt daar langs.

Ik heb Tesla hier inmiddels over getipt, hopelijk komt er daar een!

Past volgens mij wel in de strategie van Van der Valk. Is een van de eerste hotels met (snel)laders en volgens mij zien ze de business case daar al wel. Imago opbouwen, investeren en zo extra klanten naar je toe trekken.

Perfect ook voor een business meeting. Lunchen, SuperChargen en weer door.
En niet te vergeten, er rijden in verhouding veel 'Van der Valken' in een Tesla.
 
Nam vanochtend even poolshoogte bij SuC vdValk Zwolle. Een vriendelijk team van BAM aan het werk. Laadpunten zijn klaar.
Komt eerst nog een transformatorhuisje voor de Enexis aansluiting, in de verste hoek van het terrein.
Naar planning de 20e augustus, dus te laat voor het event van volgend weekend.
Dan nog een paar dagen knutselen en testen en dan gaat-ie open.

Nog een paar andere weetjes:
* SuC vdValk Stein komt er ook snel aan
* gesprekken gaande over uitbreiding van SuC Oosterhout
 
Nam vanochtend even poolshoogte bij SuC vdValk Zwolle. Een vriendelijk team van BAM aan het werk. Laadpunten zijn klaar.
Komt eerst nog een transformatorhuisje voor de Enexis aansluiting, in de verste hoek van het terrein.
Naar planning de 20e augustus, dus te laat voor het event van volgend weekend.
Dan nog een paar dagen knutselen en testen en dan gaat-ie open.

Nog een paar andere weetjes:
* SuC vdValk Stein komt er ook snel aan
* gesprekken gaande over uitbreiding van SuC Oosterhout
Geweldig nieuws!

Stein als in Urmond? Precies de locatie die ik in gedachte had en echt ge-wel-dig nieuws voor mij en alle Belgen en Zeeuwen zou zijn!

(Al ben ik geen Zeeuw, geboren en getogen in Amersfoort)

En een uitbreiding van Oosterhout vind ik ook onnodig, ik zie er ook liever een locatie bij. Al is Oosterhout ook niet zo heel erg druk?
 
Last edited:
Nice find! :)
Parkeerplek zat daar zo te zien:
ImageUploadedByTapatalk1407321814.657326.jpg
 
Ik vind dit dus een voorbeeld van de onovertroffen service van Tesla. Om 10.44 geeft Merijn aan dat de Van der Valk locatie Urmond beter is dan die in Maastricht, we wisselen wat berichtjes uit, en Paulus komt om 12:16 met het verlossende nieuws dat de SuC's geïnstalleerd zullen worden!


---

Maar even serieus, dit is wel een mooie locatie. De Ardennen, toch een geliefde vakantiebestemming voor weekeindjes weg, worden zo bereikbaar.
 
Last edited: