Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Trouwauto (witte Tesla Model S)

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Tesla bezitters/fanaten,

Al geruime tijd zijn wij opzoek naar een witte Tesla Model S voor onze bruiloft, echter is deze heel moeilijk te vinden. Nu heb ik één bedrijf gevonden, maar deze is best wel duur. Nu dacht ik laat ik eens een poging wagen om op deze site te vragen of er iemand is met een witte Tesla Model S en op onze trouwdag zou willen rijden? Uiteraard tegen een vergoeding zodat er ook nog een centje aan verdiend kan worden.

Het beteft locatie Den Haag en de datum is 29 november 2014.

Ik hoop dat ik via deze weg onze wens in vervulling kan laten gaan en een witte Tesla op onze trouwdag heb.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.


Met vriendelijke groet,

Walter Kamer
 
Leuk!

Dit is mijn Model S:

tesla-model-s-pearl-white-grey-cyclone.jpg


Ik woon echter in Middelburg, dus dat is een stukje bij Den Haag vandaan, maar het kan wat mij betreft wel.

Als je iemand vind die in de buurt van Den Haag woont, geen probleem!
 
Zojuist nog even naar gevraagd bij Teslaverhuur.be (FVO op dit forum). Daar kost een Tesla een paar honderd euro per dagdeel en minder dan het dubbele voor een dag van 8 uur.
Mag je als huurder nog zelf rijden ook, als toemaatje.

De auto is niet wit, das 't enige nadeel. Misschien is mat chocoladebruin wel het nieuwe wit...
 
Zojuist nog even naar gevraagd bij Teslaverhuur.be (FVO op dit forum). Daar kost een Tesla een paar honderd euro per dagdeel en minder dan het dubbele voor een dag van 8 uur.
Mag je als huurder nog zelf rijden ook, als toemaatje.

De auto is niet wit, das 't enige nadeel. Misschien is mat chocoladebruin wel het nieuwe wit...

trouwkleed in 't bruin en alles past weer perfect!
 
Mag je als huurder nog zelf rijden ook, als toemaatje.

Zelf rijden is inderdaad het hele opzet. Daarvoor is hij ook verzekerd (daar waar standaard verzekeringspolissen dit strikt uitsluiten).

En nog ter info aan Wkamer; vervoerd worden en ervoor betalen valt (ook in Nederland) onder de taxiwetgeving...

Veel plezier 29 nov.!