Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

25-26-27 juli tour assemblagefabriek Tilburg

This site may earn commission on affiliate links.
25-26-27 juli tour assemblagefabriek Tilburg & SuC Zwolle?

Lees net op facebook dat de komende 3 dagen een tour door de assemblagefabriek in Tilburg. Tevens mag er gereden worden in een Model S, wat voor de meesten hier natuurlijk niet meer interessant is ;-)

wat ik ik ook lees in de reacties op die post is dat iemand 8 superchargers heeft gespot in Zwolle!! :biggrin:
 
Last edited:
Lees net op facebook dat de komende 3 dagen een tour door de assemblagefabriek in Tilburg. Tevens mag er gereden worden in een Model S, wat voor de meesten hier natuurlijk niet meer interessant is ;-)

wat ik ik ook lees in de reacties op die post is dat iemand 8 superchargers heeft gespot in Zwolle!! :biggrin:


Link? Zijn meerdere facebook NL Tesla blijkbaar..
 
Dat zou een mooie lokatie zijn! Komt er iemand langs binnenkort?

Lijkt me mooi, vond via Facebook de bron.



https://www.facebook.com/teslamotors?fref=ts


Schermafbeelding 2014-07-24 om 21.36.43.png
 
Dat lijkt mij toch wel in schril contrast met de post van Onno: Welke organisaties hebben we gevraagd of we kunnen laden? - Page 17

Dat klopt. Als ze er inderdaad komen, het bericht kwam op mij wel geloofwaardig over, dan kan het best zijn dat v.d. Valk daar minder bij betrokken is dan bij andere laadpalen. Tesla gaat meer zijn eigen gang en weet de receptioniste het niet eens. Er zouden trouwens ook reguliere laadmogelijkheden moeten komen. Dat geldt zeker voor een hotelketen als v.d. Valk.

Nu maar hopen dat er snel foto's zijn. Wie rijdt er even langs? Ik zit te ver weg, 1.440 km van Zwolle om precies te zijn.