Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X

This site may earn commission on affiliate links.
bij mij lukt het blijkbaar wel (ik zat bijna met een X aan mijn been):wink:
ScreenShot205.jpg

ik geef het op, geen X voor mij.
 
@Xdirk - ik denk dat de UBS hier achter zit - sinds jullie Xbelgen die Xzwitser hebben gearresteerd. Of wellicht wordt toch nog richting Sabena en Swissair geprobeerd een deel van de schade 'te recupereren' zoals ze in het Xzuiden zeggen.

Zullen we dan maar een Model X als veiling item voor de volgende editie van onze rally-veiling laten xomen ?

gr van PJH
 
hoeveel X-en zijn er hier nu eigenlijk gereserveerd ? :wink:


ik heb alle koekjes al verschillende malen opgeruimd,
het probleem moet ergens liggen tussen m'n laptop en Chrome.
want : ik heb nu ook eens een incognito-sessie gestart... en dat lukt wel !

gezien deze ervaring : terug de cookies opgeruimd, en opnieuw geprobeerd : Zwitserland ! Snap er niks van.


Out.
 
Voordat ik mijn S kocht, zat ik de Mercedes GL te overwegen. Nu de Model X er aan gaat komen, zit ik de X te overwegen... Zijn er al hier personen die hem besteld hebben?

in de beginjaren werd een Zeemaps bijgehouden met alle reserveringen. Is wel wat stilgevallen nu...
Maar je zal toch nog enkele X-reservaties zien. In NL staat er eentje : een wel gekend forumlid uit Bloemendaal.:wink:
In B enkele.


Tesla Model S X Reservations and Deliveries



en er is ook dit op het Tesla-forum

Model X Reservation Tally | Forums | Tesla Motors
 
Last edited:
Vorige week hoorde ik bij Tesla dat er worldwide ongeveer 8000 werden gereserveerd (een lager cijfer vergeleken met de cijfers die on-line worden bijgehouden).
Toch al goed voor een paar maanden productie. Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke prijs vergeleken met de Model S.
En ook of er nu spiegels dan wel camera's zullen worden gebruikt op het productiemodel.
 
Vorige week hoorde ik bij Tesla dat er worldwide ongeveer 8000 werden gereserveerd (een lager cijfer vergeleken met de cijfers die on-line worden bijgehouden).
Toch al goed voor een paar maanden productie. Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke prijs vergeleken met de Model S.
En ook of er nu spiegels dan wel camera's zullen worden gebruikt op het productiemodel.

geloof nooit dat het de camera's worden. homologatie-probleem.