Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Cabrio Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Vorig weekend in een Ford Mustang convertible door de LA area gecruized. Heb toen ook zitten denken aan een MS convertible.
Leek me een uitdagend DIY project...

Die website is niet echt duidelijk over wat ze nu precies gaan doen. De genoemde prijzen zouden ombouw prijzen kunnen zijn. Het is in ieder geval veel te laag voor een totaalprijs.

Na even doorzoeken: het is inderdaad de bedoeling dat je de eigen auto naar een van hun locaties (Spanje voor EU) stuurt.

Als ik geld teveel had zou ik er best een MS conv bij willen hebben. Lijkt in ieder geval geen lelijlk model voor een cabrio.

Normaal is een cabrio een lawaaiversie van het origineel (in dichte toestand). Maar met het lawaainiveau van de Telsa Pano Roof kan het eigenlijk alleen maar beter worden. (met de hard top).

Wel zonde van de pano roof en rear seats natuurlijk.

- - - Updated - - -

De gedachte dat het een haalbaar project zou moeten zijn kwam overigens door het besef dat de MS al cabrio achtige ramen/deuren heeft. Maar dat feest gaat niet helemaal op want er is toch nog een B stijl. (en een lastig achterste raampje). De deuren/ramen moeten dus ook flink aangepast.

Overigens hebben ze nog niet hun best gedaan op het photoshoppen van de auto in dichte toestand. Zou me dus verbazen als ze er deze zomer al klaar voor zouden zijn (maar wellicht leiden ze aan dezelfde wishful thinking kwaal als Tesla zelf)