Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De Hoedenplank

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb gemerkt dat de hoedenplank sinds kort (gisteren?) inbegrepen is in de basisprijs van de Model S (althans op de Belgische configurator).

Ik vermoed dat de verkopers hun buik vol hadden van de verbouwereerde reacties op de prijs van deze "optie". Het deed een beetje denken aan de spreekwoordelijke optionele richtingaanwijzers bij enkele Duitse merken :).

En stiekem is het toch weer een prijsverlaging van 250€.
 
Wordt wel tijd dat ze de plank wat sterker maken, buigt nu teveel door. Kheb er een aluminium hoekprofieltje onder gemaakt, issie veel sterker.
Ik ben ook aan het 'knutselen' geslagen.
Ik had het verhaal destijds niet goed begrepen en dus geen hoedenplank besteld (ik dacht het een specialere versie was waarvoor je moest bijbetalen, enfin soit...)
Ik heb dus een 'custom' hoedenplank gemaakt (laten maken) met daarop een sticker gekleefd.
Over de foto die ik gekozen heb, kunnen we nog lang 'ouwehoeren', maar ik zeer tevreden over het resultaat !

hoedenplank.jpg
 
  • Like
Reactions: ebullio
Ilmar heb jij touwtjes aan je hoedenplank gedaan ?

Nee hoor Hans, mijn opmerking was een knipoog naar de (voormalig) prijzige hoedenplank: een duur touwtje als extra optie. Of vermoord ik mijn eigen grapje nu?

- - - Updated - - -

Mijn kinderen vinden het een onding, die hoedenplank. Altijd gezeur, blèrende kinderen, ontevreden koppies. De volgende keer mogen ze niet meer in de rear-facing Seat, voor straf.

Hahaha, en niet bewegen met je hoofd, anders rolt papa's paraplu van de hoedenplank!
 
Last edited:
Nee hoor Hans, mijn opmerking was een knipoog naar de (voormalig) prijzige hoedenplank: een duur touwtje als extra optie. Of vermoord ik mijn eigen grapje nu?

Neehoor, het mijne (http://www.teslamotorsclub.com/show...Model-S/page10?p=543684&viewfull=1#post543684). Maar dat geeft niet, hoor ;-)

- - - Updated - - -

deze morgen eens tijd en goesting gehad om de wagen te wassen :biggrin:

Ik vind hem echt super cool :cool:.

Maar om toch nog wat te zeuren hebben: Zelf had ik een foto van de bovenkant van een motorblok genomen, zodat je dit effect krijgt:
AudiR8MotorUnderGlass.jpg