Page 1 of 15 1234511 ... LastLast
Results 1 to 10 of 145

Thread: De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

Senior Member gelden's Avatar

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

Zoals velen van jullie weten, is een groepje TMC members bezig met voorbereiding van een tourtocht/rally voor volledig elektrische auto's.
    Eerder hebben we een poll uitgevoerd op deze site, en uiteindelijk is gekozen voor zaterdag 17 mei 2014.

We hebben inmiddels meer dan 70 aanmeldingen, en kunnen om logistieke redenen maximaal 100 deelnemers toelaten. Mocht je mee willen rijden, wees er dan dus snel bij!
    Meer informatie, en de mogelijkheid tot inschrijven vindt je op de website: E-rally 2014 - Een tourtocht voor volledig elektrisch aangedreven voertuigen
    Vandaag is er een mail verstuurd naar inschrijvingen die via het tijdelijke inschrijfformulier zijn ontvangen. Deze voorlopige inschrijvingen dienen via de nieuwe site bevestigd te worden!

Onze hoofdsponsor is Athlon car lease. En de opbrengsten gaan naar de stichting Just digg it (Just Digg It)
    Om ervoor te zorgen dat we Just Digg it echt verder helpen, hebben we behoefte aan meer sponsoren. Bij deze dus de oproep aan iedereen die een steentje wil bijdragen: neem even contact op (sponsoring@e-rally.eu). Er is nog ruimte voor Gold en Silver sponsoren, maar we hopen via dit forum ook vele business sponsors te vinden.

Het business sponsor pakket omvat:
    - Vermelding met bedrijfsnaam en logo op de website (E-rally 2014 - Een tourtocht voor volledig elektrisch aangedreven voertuigen)
    - Vermelding met bedrijfsnaam en logo in het routeboek
    - De mogelijkheid om een item (geen folders) aan te leveren voor in de goody bag
    - Een goed gevoel door de bijdrage aan de activiteiten van justdiggit en ondersteuning van dit evenement
    En dat alles voor slechts € 1.500,-

Dus kom op, laat zien dat de Tesla rijdende ondernemers hart hebben voor dit goede doel! Aanmelden als business sponsor kan via email naar sponsoring@e-rally.eu

Bij voorbaat dank,
    Seth, Philip, John, Wouter, Hans, Paul, Dirk, Sander, Daniel en Maurice
    S85 EU3514 VIN22791 End Nov13 - Deep Blue/Tan/Obeche matt, Pano, 19", Dual charger, Tech, Parking, Air suspension, parcel shelf, 20" CQ5 rims, www.e-rally.eu

Junior Member
    Mooi initiatief, maar ik vind eerlijk gezegd 200 euro om mee te mogen rijden wel erg veel, ook al is het inclusief koffie, broodjes en diner en natuurlijk een mooie donatie. Voor mij een reden om het helaas niet te doen! Bovendien, een diner hoeft van mij helemaal niet. Ik rijd dan liever lekker naar huis na afloop!
    ---
    Tesla besteld op 2-12-2013, levering 29 maart 10:00 uur! S85, Dolphin grey, pano dak, 19", zwart lederen stoelen, mat obeche, supercharging, duolader, tech pakket, luchtvering, parkeersensoren, sound pakket, beveiliging, hoedenplank. ZZP'er, IT'er, Consultant.

Junior Member Marcol's Avatar
    Quote Originally Posted by Zap75 View Post
    Mooi initiatief, maar ik vind eerlijk gezegd 200 euro om mee te mogen rijden wel erg veel, ook al is het inclusief koffie, broodjes en diner en natuurlijk een mooie donatie. Voor mij een reden om het helaas niet te doen! Bovendien, een diner hoeft van mij helemaal niet. Ik rijd dan liever lekker naar huis na afloop!
    € 200,00 voor twee personen, vindt ik wel meevallen.
    leuke dag, en je steunt er een goed doel mee.
    ik zou zeggen, mee doen.
    P85+ | SILVER | 21" silver | BLACK NAPPA | Red Brake Calipers | Tech Package | Air Suspension | Spoiler | Alcantara Headliner | Twin charger | Parking Sensors |Parcel Shelf l folding mirrors l Delivery 18-3-2014 10:00 Tilburg.

En je wilt niet weten hoeveel kosten zo'n evenement met zich meebrengt. Die € 200,- dekt de werkelijke kosten niet eens. We zijn dus echt afhankelijk van sponsoren om het mogelijk te maken en ervoor te zorgen dat we een fatsoenlijke bijdrage aan het goede doel kunnen leveren.
    En dat etentje is m.i. een belangrijk deel van de dag, waarbij je in de gelegenheid bent om ervaringen met anderen te delen.
    Maar ieder maakt natuurlijk zijn eigen keuze...
    S85 EU3514 VIN22791 End Nov13 - Deep Blue/Tan/Obeche matt, Pano, 19", Dual charger, Tech, Parking, Air suspension, parcel shelf, 20" CQ5 rims, www.e-rally.eu

Member
    Quote Originally Posted by Marcol View Post
    € 200,00 voor twee personen, vindt ik wel meevallen.
    leuke dag, en je steunt er een goed doel mee.
    ik zou zeggen, mee doen.
    Idem. Heb me zojuist ook ingeschreven voor een rally met klassiekers (ander auto dus - - zelfde idee qua sponsoring - prijs € 250. Dan valt het dus wel weer mee -
    85P EU314 V17770 ToA 230913 - Blue, Grey, Black, Pano, 19" silver, everything else excl. rear seats. Daily driver last 26 years: Volvo. Last ICE: V70 T5. For pleasure: Jaguar E-Type Opalescent Silver Blue , S1.5-OTS - 1968.
    PLEASE NOTE: these musings are the copyrighted intellectual property of the author, and are intended as part of a conversation among the TMC membership. My words may not be quoted by any third party outside the TMC forums, without my expressed consent.

Member jm71's Avatar
    Ik zal mijn inschrijving nog even bevestigen. Ik krijg alleen geen tweede persoon mee, dus kom alleen. En dan voelt het wel apart om alleen per tweetal in te kunnen schrijven, maar so be it.

In je eentje wordt het ook lastig om routeboek te lezen tijdens rijden...

Member jm71's Avatar
    O serieus? Nog niet bij stil gestaan....dan moet ik nog maar eens gaan lobbyen in mijn vriendenkring.

Member
    Quote Originally Posted by Zap75 View Post

Sorry Maurice, maar ik ga ook afhaken. Had een dagje gezellig met wat andere tesla fans in gedachten, ritje rijden met broodje kroket tussen de middag, 200 euro gaat ook mij te ver. Daarnaast steun ik reeds vele andere doelen dus dat is voor mijn geen doel op zich... Next time!
    Donkerblauwe lak, Pano, 21" zilver, Tan interieur, piano black, performance+, Tech pack, Parkeersensoren, Subzero winterpakket, Sound studio package, Verlichtingspakket, Hoedenplank, duochargers, 21" pirellis sottozero 3 245/35 96 w XL winterbanden. Delivery appointment op 16 december 14.00

Member
    Quote Originally Posted by pwillemse78 View Post
    Sorry Maurice, maar ik ga ook afhaken. Had een dagje gezellig met wat andere tesla fans in gedachten, ritje rijden met broodje kroket tussen de middag, 200 euro gaat ook mij te ver. Daarnaast steun ik reeds vele andere doelen dus dat is voor mijn geen doel op zich... Next time!
    Same here, ik haak ook af. Mij gaat ook 200 euro te ver.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)