Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Knight Rider is here! (Pebble smartwatch app)

This site may earn commission on affiliate links.
Nu kan ik zeker niet wachten op de levering!
Tesla bedienen met je Pebble smartwatch!

https://github.com/ErikDeBruijn/TeslaFTW

Pebble-Screenshots.png
 
Ik zou toch maar eens naar de dermatoloog gaan voor je huid, ziet er niet zo gezond uit....

Van al dat staal krijg je een leren huid :)

Van een digitaal horloge met blue tooth en alles kan ook niet gezond zijn...

Trouwens ken je dat verhaal over misselijk worden in een elektrische auto door de magnetische velden? Zal linkje straks effe zoeken
 
De app maar eens even geïnstalleerd. Auto staat nog bij de schadehersteller, dus kan niet conformeren of het werkt :)
Praktisch puntje is de security, is niet zoveel over te vinden. Ik ben wel benieuwd waar de username + password zijn opgeslagen.

3edequre.jpg


PS: ik heb het horloge via Kickstarter. Hij is na een dag of drie leeg, en achteraf vind ik wit geen handige keuze. Gebruik 'm met name als sporthorloge. Hij vergt wel wat verbeteringen, ik heb al genoeg spul dat opgeladen moet worden, ik merk in praktijk dat ik het horloge er niet bij wil hebben. Scherm is ook niet geweldig. Wat wel heel positief is, is de meldingen die je op het horloge krijgt. SMS en Whatsapp's zijn erg handig om binnen te krijgen op het horloge. Auto kan ik me ook wel voorstellen, even de clima aan is wel iets wat praktisch is.
 
Last edited:
De app maar eens even geïnstalleerd. Auto staat nog bij de schadehersteller, dus kan niet conformeren of het werkt :)
Praktisch puntje is de security, is niet zoveel over te vinden. Ik ben wel benieuwd waar de username + password zijn opgeslagen.

3edequre.jpg


PS: ik heb het horloge via Kickstarter. Hij is na een dag of drie leeg, en achteraf vind ik wit geen handige keuze. Gebruik 'm met name als sporthorloge. Hij vergt wel wat verbeteringen, ik heb al genoeg spul dat opgeladen moet worden, ik merk in praktijk dat ik het horloge er niet bij wil hebben. Scherm is ook niet geweldig. Wat wel heel positief is, is de meldingen die je op het horloge krijgt. SMS en Whatsapp's zijn erg handig om binnen te krijgen op het horloge. Auto kan ik me ook wel voorstellen, even de clima aan is wel iets wat praktisch is.

Drie dagen? Ik laad hem 1x per week op. En er staat de hele dag een app op die het weer, agenda, battery en datum en tijd aan geeft. En dan krijg ik verder (veel) notificaties binnen.