Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Release v5.8.7

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist de update ingeladen, er wordt gemeld dat er verbeteringen aan het opladen zijn gedaan. Ik ben heel benieuwd, vanavond bij mijn Ev-box maar weer even testen.

Update 5.7.8 foto.JPG
 
Last edited:
Hotel waar ik 3 dagen per week zit rolt steeds kabelhaspeltje uit. Langzaam maar na 3 nachten vol naar huis.

Het mijne belooft al vanaf april vorig jaar een laadpaal.

In september was het "De contracten zijn getekend, we wachten nog op een datum van de installateur".

Huidige status bij navraag vorige week: "De contracten zijn getekend, we wachten nog op een datum van de installateur"

Wedden dat ALS er een ooit een paal komt, het een Lolo is? :rolleyes:
 
In 5.8.7 (1.49.84) kan de auto te allen tijde / elke snelheid op 'low' en blijft-ie daar ook op.
Tot de volgende rit tenminste, want dan staat-ie weer op 'standard'.
Ik kreeg ook de melding in het dashboard dat de gekozen waarde niet toegestaan was. In een ander draadje las ik dat, volgens PdB, je hem naar low kunt zetten vanaf 120km/u en dat ie dan op low blijft totdat je de auto opnieuw start.
 
Heren, de eerste (paar) pogingen krijg je inderdaad die melding, maar als je volhoudt doet-ie het wel.

In ieder geval bij mij werkt het wel, precies één keer kwam de melding dat het niet mag (vanmorgen). Daarna tijdens het nog in de stad rijden op 'low' gezet en daar bleef-ie...

De aanhouder wint. Succes!
 
Dacht nog even dat het misschien een Performance of Performance Plus dingetje was, maar dat is dus niet zo.

De verklaring dat het een bug is (bron: Loek) lijkt nog het meest plausibel. Eerlijk gezegd merkte ik alleen dat de auto daadwerkelijk verlaagde vanochtend toen ook de 'niet toegestaan' melding kwam...

:frown:
 
Last edited: