Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Achteraf gespoten bumpers en zijskirts (parelmoerwit Model-S P85+)

This site may earn commission on affiliate links.
In december mijn Tesla gekocht. In Europa is het meespuiten van bumpers en skirts in de kleur van de auto mainstream voor luxere auto's. Bij Tesla was dit geen optie. Bij zwarte en blauwe vallen die delen niet zo op. Maar bij wit is het goed zichtbaar.

Daarom heb ik een spuitbedrijf in de buurt gevraagd om deze kunstofdelen achteraf te spuiten. Hierbij het resultaat. Kosten 750 euro inclusief BTW.

Ik vind de Tesla er nu een stuk exclusiever uit zien :biggrin:
 

Attachments

  • 2014-01-13 11.14.13.jpg
    2014-01-13 11.14.13.jpg
    2.8 MB · Views: 915
In december mijn Tesla gekocht. In Europa is het meespuiten van bumpers en skirts in de kleur van de auto mainstream voor luxere auto's. Bij Tesla was dit geen optie. Bij zwarte en blauwe vallen die delen niet zo op. Maar bij wit is het goed zichtbaar.

Daarom heb ik een spuitbedrijf in de buurt gevraagd om deze kunstofdelen achteraf te spuiten. Hierbij het resultaat. Kosten 750 euro inclusief BTW.

Ik vind de Tesla er nu een stuk exclusiever uit zien :biggrin:
ik heb dezelfde kleur.....zet toch ff tot nadenken :crying:
 
ik vindt het goed met de grijze achterbumper.
Vooral de zijkant is een sterke verbetering.
Ik heb altijd gevonden dat de chroom deurstrip in combinatie met de lichtere kleuren aandeed of er iets mis was met de uitlijning van de deuren wegens te weinig contrast met het chroom en de kleur.