Results 1 to 4 of 4

Thread: Navigon

Member

Navigon

Als ik het goed heb begrepen is de navigatie in onze auto van navigon. Op de site van navigon staat een massa aan additionele diensten zoals TMC, poi's, etc. Zou dit ook voor ons beschikbaar komen?
    Kaarten & Services | NAVIGON - a Garmin company.
    Donkerblauwe lak, Pano, 21" zilver, Tan interieur, piano black, performance+, Tech pack, Parkeersensoren, Subzero winterpakket, Sound studio package, Verlichtingspakket, Hoedenplank, duochargers, 21" pirellis sottozero 3 245/35 96 w XL winterbanden. Delivery appointment op 16 december 14.00

Grinning SRV-man Highkick's Avatar
    Quote Originally Posted by pwillemse78 View Post
    Als ik het goed heb begrepen is de navigatie in onze auto van navigon. Op de site van navigon staat een massa aan additionele diensten zoals TMC, poi's, etc. Zou dit ook voor ons beschikbaar komen?
    Kaarten & Services | NAVIGON - a Garmin company.
    Heb ik niet ergens gelezen dat Tesla overgaat naar google (chromium based browser met google maps). Dus dat Navigon een tijdelijke oplossing is?
    Tesla Model S P85+ '13 - Dodge RAM 1500 5.7 Hemi '11 - Yamaha R1 '06 - Yamaha R1 '99

EU P 1662 JoeNe's Avatar
    Quote Originally Posted by Highkick View Post
    Heb ik niet ergens gelezen dat Tesla overgaat naar google (chromium based browser met google maps). Dus dat Navigon een tijdelijke oplossing is?
    Ze gaan over naar een Google Chrome browser, maar de navigatie blijft wel Navigon.
    Er zou wel gewerkt worden aan die navigatie. Zo zou men maps met hoogteverschillen gaan gebruiken, zodat de range beter voorspelt kan worden. Maar wanneer en of dit ooit verder komt dan speculatie is maar de vraag.
    Op dit moment is dit niet meer dan speculatie. Afwachten dus...
    EU Reservation #1662 - VIN 23175 Reservation Made : November 16th 2012- Order confimed : May 28th 2013 - In Production : October 2nd 2013 - Production Complete : October 12th 2013 - Delivered : November 26th 2013

Driving Model-S #19910
    ik heb ook navigon op mijn gsm, werkt wel beter dan die van Tesla.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)