Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15

Thread: De beste tips van het forum

Tezla has arrived Z1970's Avatar
    Quote Originally Posted by Rutger View Post
    1. Stel de rustpunten onder je achterklep, zodat de auto stiller wordt.
    2. Keyfob tasje om je sleutel.
    3. Koop een verlengkabel van 25 meter van 2,5mm doorsnee, zodat je ook op lastige plaatsen (zoals een vakantiehuisje oid) kan laden.
    Die rustpunten ga ik eens bekijken, ik heb rond de 120 wel een trilling, maar volgens mij geen brom. De keyfobcondoom heb ik wel, maar toch besloten het niet te gebruiken. 25 m kabel ligt gewoon standaard in de Frunk, achter het net.

Tips:
    - neem een Frunk netje
    - rubberen matten voor de vieze schoenen
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Delivered 27 november 2013: Model S85 - Brown - Tech & Sound & light & winter & security package - Rear Facing seats - Air suspension - Twin Charger - Panoramic roof

Member jm71's Avatar
    Ik weet niet hoe je een thread moet starten, maar ik ooit al eens geopperd voor een soort 'known-issues' thread. Zoals het resetten van je scherm, geluid verminderen door de rustpunten in te stellen, laadsnelheden die beperkt blijven om bepaalde redenen, problemen herkennen met de 12V accu, gedrag bij een firmware update en weet ik veel welke kinderziektes of eigenaardigheden er hier besproken zijn. Het kan zeer waardevol zijn voor wanneer je onverwacht tegen een probleem aanloopt en snel de oplossing kunt vinden in een centrale thread, vooral wanneer die kort en bondig on topic gehouden wordt . Misschien nauw verwant met deze tips, dus desnoods maar onder de categorie tips scharen.

Model S P653 EU LuckyLuke's Avatar
    Een hoop tips staan ook in de PDF van deze post.
    EU P653 VIN16882 (14-11-2013)-P85-Multicoat Red-Pano-Spoiler-19"-Black Leather-Carbon-Tech-Parking-Sound-Security-Parcel Shelf-Vossen CV4 20"
    Laadkabel nodig? - http://www.laadkabelwinkel.nl - 10% korting voor forumleden gebruik kortingscode: TMC10

Member
    Mijn beste tip: neem niet de boot van Portsmouth naar Bilbao.

Mijn op een na beste tip: zorg dat er een forumgenoot met een type 2 naar type 3 laadkabel in noord Frankrijk op vakantie is op het moment dat je de voorgaande tip negeert. Zorg er bovendien voor dat die forumgenoot zijn kabel wil uitlenen en een behoorlijk grote afstand wil afleggen om jou de kabel te bezorgen.
    Tesla Model S 85 kWh Performance - zwart - beige leren interieur - luchtvering - carbon accenten - tech pakket - panorama dak - 21 inch zilveren velgen - derde zitrij - parkeersensoren - hoedenplank - sound studio. Mijn vrouw rijdt in een Opel Ampera (als zij niet 's ochtends eerder de Tesla wegkaapt ).

Tezla has arrived Z1970's Avatar
    Quote Originally Posted by Daniel 74 View Post
    Mijn beste tip: neem niet de boot van Portsmouth naar Bilbao.

Mijn op een na beste tip: zorg dat er een forumgenoot met een type 2 naar type 3 laadkabel in noord Frankrijk op vakantie is op het moment dat je de voorgaande tip negeert. Zorg er bovendien voor dat die forumgenoot zijn kabel wil uitlenen en een behoorlijk grote afstand wil afleggen om jou de kabel te bezorgen.
    Graag gedaan
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Delivered 27 november 2013: Model S85 - Brown - Tech & Sound & light & winter & security package - Rear Facing seats - Air suspension - Twin Charger - Panoramic roof

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)