Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Meervoudige test gemiddeld verbruik Tesla MS

This site may earn commission on affiliate links.

Maarten

Active Member
Nov 2, 2013
4,112
13,241
Hilversum
Beste allen,
Maar even een aparte thread voor onderstaand voorstel gemaakt.
Het voorstel behelst: volgende week vrijdag of zaterdag met meerdere Tesla's MS vanaf Deil naar Amsterdam rijden, met flink stuk 120 km/u en 100 km/u op een voldoende brede weg.
Verzamelen kan bij het restaurant De Rotonde aan de A2, afslag Geldermalsen.
Daarna als beloning een lekkere cappuccino bij mij thuis, voldoende parkeergelegenheid aanwezig.
Ik heb geen SC maar dat moet geen probleem zijn.
Maar nou niet met 50 man komen... :wink: Maximeren op eerste 10 a 15 aanmeldingen?
Dan hebben we in ieder geval goed vergelijkingsmateriaal over het verbruik, tenzij iemand wil doorjanken natuurlijk...
Moeten natuurlijk nog wel even afspraken gemaakt worden over:
- Analyse gegevens (uitgangspunten, via VisibleTesla?) etc.;
- Iets bij de pers melden? Zal wel de aandacht trekken denk ik;
- Filmpje (Luke die met de webcam er tussendoor rijdt)?, ook leuk om op het USA deel te posten;
- Mijn lief heeft gebak in de aanbieding gegooid.

PM me indien je het leuk vindt om deel te nemen maar over datum en dagdeel (vm/nm) (stel voor om sluitingsdatum op woensdag 15-1 te houden).
Ik reply aan iedereen persoonlijk èn het resultaat wel in deze thread.
 
Zaterdag is voor mij problematisch. Maar ik ga proberen wat te verzetten...

Kijk! That's the spirit! :wink:
@Allen die meedoen: voorstel om bij een ieder, voor zover nog niet al gebeurd, op de PC het programma VisibleTesla te zetten.
Dat geeft data over het gebruik (heeft wel Java nodig; ter info: let bij het installeren van Java op dat er vinkjes uitgezet kunnen worden, anders wordt Google Chrome etc. ook geinstalleerd).
Kan hier VisibleTesla - Page 64 gedownload worden.
Blijkt soms nog wat hikjes te hebben, dus waarschijnlijk goed als we ons daar niet helemaal afhankelijk van maken en ook gewoon schrijven....

- - - Updated - - -

Ik ben bang dat ik mij moet afmelden (zie schadetopic).

Of dat wordt heel snel repareren Bram!