Page 8 of 8 FirstFirst ... 45678
Results 71 to 77 of 77

Thread: Sound studio

Member
    DAB valt 6 keer per minuut weg, is inderdaad onbruikbaar. Toch wel gek, een DAB+ radio van 50 euro doet het wel goed.
    Zijn er mensen met een wel goed werkende DAB? Ik wacht nu anderhalve week op een belletje van Tesla voor enkele garantiekwesties.
    Ik hoop en verwacht dat zij de DAB wel goed werkend krijgen.
    85kWh - 21" Silver - Black - Air suspension - Tech Package - Sound Studio - PDC - Sunroof - Twin-Chargers - Nappa Leather - Piano black - R594 - Vin7182, delivery 25-11-2013

Junior Member
    Quote Originally Posted by Z1970 View Post
    En waar steek jij je CD in?
    Dat vraag ik me ook af

Member
    Quote Originally Posted by Wim S. View Post
    DAB valt 6 keer per minuut weg, is inderdaad onbruikbaar. Toch wel gek, een DAB+ radio van 50 euro doet het wel goed.
    Zijn er mensen met een wel goed werkende DAB? Ik wacht nu anderhalve week op een belletje van Tesla voor enkele garantiekwesties.
    Ik hoop en verwacht dat zij de DAB wel goed werkend krijgen.
    DAB werkt bij mij redelijk goed. De ontvangst valt alleen weg onder bredere viaducten op de A10. En in een klein gebied vlak bij mijn huis, midden in het groene hart.

Eerlijk gezegd is de dab ontvangst in de ampera een stuk beter. Bij een slechtere ontvangst wordt daar de geluidskwaliteit gewoon slechter, iets dat de tesla kennelijk niet toestaat, daar valt dan al het geluid weg.
    Tesla Model S 85 kWh Performance - zwart - beige leren interieur - luchtvering - carbon accenten - tech pakket - panorama dak - 21 inch zilveren velgen - derde zitrij - parkeersensoren - hoedenplank - sound studio. Mijn vrouw rijdt in een Opel Ampera (als zij niet 's ochtends eerder de Tesla wegkaapt ).

Bite my shiny metal ass MindBender's Avatar
    Quote Originally Posted by Z1970 View Post
    En waar steek jij je CD in?
    In mijn PC; CDs kun je tegenwoordig converteren naar bestanden op een USB stick, die je vervolgens in je Telsa kunt afspelen.

Het beste doe je dat met een combinatie van Exact Audio Copy en Lame, op 320bb/s VBR. Ik heb nog niet geprobeerd of de Tesla ook FLAC ondersteunt, maar dat zou helemaal perfect zijn omdat FLAC geen details van het geluid weggooit.

Speedjunkie HWS's Avatar
    Quote Originally Posted by Daniel 74 View Post
    DAB werkt bij mij redelijk goed. De ontvangst valt alleen weg onder bredere viaducten op de A10. En in een klein gebied vlak bij mijn huis, midden in het groene hart.
    Bij mij valt ie al weg bij een fiets bruggetje tussen Zoetermeer en Den Haag.
    EU P1904 S85, red, textile, 19", pano, tech, air, park, light, Geleverd 14 nov
    EU P2846 P85 performance, blue, tan, 21", pano, tech, sound, park, light, sub-zero, rear seats, Geleverd: 29 nov

Junior Member
    Quote Originally Posted by MindBender View Post
    Ik heb nog niet geprobeerd of de Tesla ook FLAC ondersteunt, maar dat zou helemaal perfect zijn omdat FLAC geen details van het geluid weggooit.
    Ondersteunt inderdaad FLAC zonder problemen. Audiokwaliteit na software-upgrade inderdaad TOP

Member Maarten's Avatar
    Toch dit draadje maar weer eens opgepakt. Na één van de updates (weet niet meer welke) is het sound studio package niet meer te vergelijken met eerder.
    Ik ben hier ontzettend blij mee. Het geluid is heel erg mooi en uitgebalanceerd geworden (volgens mij moeten ze het nu op de auto ingeregeld hebben).
    Ook het laag gaat héél diep door, dat valt echt op. Wat ik ook opvallend vindt is hoe enorm luid de installatie kan zonder (voor mij in ieder geval) hoorbaar te vervormen.
    Rockers kunnen volledig uit hun dak gaan. Het mag nu met recht sound studion package heten! Chapeau Tesla!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)