Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke IP nummer heeft je Auto? Spaanse Telefonica?

This site may earn commission on affiliate links.
Indien ik Google.com via de browser laadt, krijg ik de spaanse versie van Google.es.
Daarom het IP nummer van de 3G connectie bekeken, en dat blijkt een IP address te zijn van Telefonica, met een locatie in Spanje.

Dit was terwijl ik in midden nederland was.

Heeft Tesla een contract met ze voor Europa?

Marcel
 
Is tomtom traffic dan beter dan de google maps file-informatie?

Vele malen beter. TomTom Traffic is akelig nauwkeurig, ik bepaal op basis daavan met een gerust hard mijn omrijroutes... Google Maps daarentegen loopt heel erg achter de feiten aan. Ik gebruik het niet meer. Overigens heeft Google enige tijd geleden Waze ook gekocht met het argument om de navigatie en file informatie te verbeteren, maar dat is hier in ieder geval nog niet toegepast.

Vind überhaupt de navigatie heel slecht. Ik heb nu al twee afritten gevonden die al meer dan een jaar bestaan, maar niet in de Tesla navigatie zitten. En, voor de duidelijkheid, die zitten wel in de 'echte' Google maps. Ik vermoed dat er een of andere versie is ingekocht bij Google, wellicht nog een Navigon sausje er over (dat is wat je op je Dash ziet). Voor demo redenen, zeker in full screen, is het wel erg geschikt :)
 
de A5 tussen de A9 en de Coentunnel staat wel op de kaart maar is volgens de NAV nog niet berijdbaar (maar wel al dik een jaar open). Ik heb daar 2x met Tesla over gebeld en krijg een vaag verhaal dat het aan Garmin ligt - maar in ieder geval - bij twijfel gebruik ik standaard mijn iPhone TOM TOM - en zeker bij files. Maar dat is wel een beetje treurig natuurlijk - in de file op je iPhone staren ipv op je mooie middenconsole...en dan ook nog een leesbril moeten zoekn..
Kaartupdates - niemand weet wanneer ze komen - meer mensen moeten dus zeuren !
 
de A5 tussen de A9 en de Coentunnel staat wel op de kaart maar is volgens de NAV nog niet berijdbaar (maar wel al dik een jaar open). Ik heb daar 2x met Tesla over gebeld en krijg een vaag verhaal dat het aan Garmin ligt - maar in ieder geval - bij twijfel gebruik ik standaard mijn iPhone TOM TOM - en zeker bij files. Maar dat is wel een beetje treurig natuurlijk - in de file op je iPhone staren ipv op je mooie middenconsole...en dan ook nog een leesbril moeten zoekn..
Kaartupdates - niemand weet wanneer ze komen - meer mensen moeten dus zeuren !
Aha, dat was voor jou de reden om een Tesla te bestellen! Je moest ofwel aan de leesbril, óf een auto met een heeel groot scherm ;)