Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Mobiele 22kW lader

This site may earn commission on affiliate links.
De dag van aflevering komt steeds dichterbij en ik voel nu de dringengde behoeft om dingen te gaan kopen. :tongue:

Het is niet echt nodig om thuis te laden aangezien ik 200 meter van een publieke laadpaal woon, waar je gratis kunt laden en waar bijna nooit iemand staat, maar dit leek me wel iets. Zowel de thuis versie als de mobiele versie.

Shop - wallb-es Webseite!

Heeft iemand ervaring met deze firma/produkten?

Groet,

Henk
 
De dag van aflevering komt steeds dichterbij en ik voel nu de dringengde behoeft om dingen te gaan kopen. :tongue:

Het is niet echt nodig om thuis te laden aangezien ik 200 meter van een publieke laadpaal woon, waar je gratis kunt laden en waar bijna nooit iemand staat, maar dit leek me wel iets. Zowel de thuis versie als de mobiele versie.

Shop - wallb-es Webseite!

Heeft iemand ervaring met deze firma/produkten?

Groet,

Henk
Heb bij hun de thuislader ruim een week geleden besteld, maar het blijft angstvallig stil rond de verdere afhandeling van de betaling en verzending. Erg vreemd. Ze hebben een dealer in NL. Denk dat ik die maandag maar eens ga bellen.

- - - Updated - - -

Heb bij hun de thuislader ruim een week geleden besteld, maar het blijft angstvallig stil rond de verdere afhandeling van de betaling en verzending. Erg vreemd. Ze hebben een dealer in NL. Denk dat ik die maandag maar eens ga bellen.
Persoonlijk vind ik dit het mooiste model. Eenvoudig en compact en met hoogwaardige materialen gebouwd. Beschikt daarbij ook over een schuko aansluiting. Handig voor als je bijvoorbeeld eens de auto wilt stofzuigen.
 
ik had de Shop - wallb-es Webseite! ook gevonden, en dacht deze te bestellen.
maar schijnbaar gaat de levering niet zo vlot.

in een ander draadje staat deze link :

hier een winkel die ook hele kits en controlers verkoopt voor DIY laadstations (zelfde onderdelen die in hun complete stations zitten)
Charging Station Components


demo-film erbij, schema erbij.
ik denk dat ik hier maar voor ga.