Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.

PaulusdB

Mayor Gnomus Vintage Limb
Jul 12, 2013
6,720
6,545
Europe
Mede-forummers, stel me niet teleur en stort je fotomap hier leeg met alle mogelijke gekochte spulletjes voor je Model S.

Ik zal het voortouw nemen (anderen gingen mij in andere topics natuurlijk al voor met hele garage-inrichting en zelfbouw laadinfrastructuur) met dit item.

Het betreft een handige jerrycan/trolley voor in de kuil achterin. Er past in ieder geval mooi de zojuist aangeschafte laadkabel van Loek in. En vast ook nog wel een handdoek en een 230V verlengkabel.

IMG_0600.JPG
IMG_0597.JPG
 
Foto's volgen als ik 'm heb (de auto).

Al binnen:
-Keyfob's (2)
-Design ruitenkrabber (niet nodig)
-Winterwielen Brock + Bridgestone banden
-EV-box (2+1)
-Laadkabels (2)
-Tesla T-shirt
-Tesla vest
-Open Chargeport (thanx to Fuzzy!)
-Tesla-Forum stickers (thanx to Frankie!)
-Rode Tesla "T" kabelhouder (thanx again to Frankie!)
-'Powercut' stickers (zelfde als op race-auto)

Nog doen/kopen:
-Senz Dutchdesign-stormparaplu (past bij auto vind ik)
-Poetsen/beschermlaag aanbrengen
-tekst onder kentekenplaat zetten: USS Enterprise NCC-1701
-Rubber matten
-Raamverduistering (zoals jetje)
-fiberdoekjes voor scherm
-kevlar plaat voor de onderkant?:wink:

Speelgoed voor "grote" mensen. :biggrin:
 
Aan sinterklaas heb ik een setje handschoenen (tuinhandschoenen ofzo) gevraagd. Lijkt me handig voor het geval ik een natte/vieze laadkabel moet oprollen.
Ik had het er vandaag bij de lunch over dat een sticker 'Deze auto is mede mogelijk gemaakt door u' wel grappig zou zijn....

Ik heb ook een setje stickers laten maken 'Deep Blue goes Green' (Deep Blue is de naam van mijn bedrijf). Klein, dus subtiel, maar toch een beetje reclame op de (donkerblauwe) model S.
 
Aan sinterklaas heb ik een setje handschoenen (tuinhandschoenen ofzo) gevraagd. Lijkt me handig voor het geval ik een natte/vieze laadkabel moet oprollen.
Ik had het er vandaag bij de lunch over dat een sticker 'Deze auto is mede mogelijk gemaakt door u' wel grappig zou zijn....

Ik heb ook een setje stickers laten maken 'Deep Blue goes Green' (Deep Blue is de naam van mijn bedrijf). Klein, dus subtiel, maar toch een beetje reclame op de (donkerblauwe) model S.

deze passen goed bij de blauwe s:biggrin:
handschoenen.jpg
 
dit is momenteel mijn verzameling na 15 maand.
View attachment 35511

en dan is er nog de keba lader, de kabelhouder en de garage natuurlijk..... en volgende week de Model S!

Wat een jaar wachten op je auto al niet met zich meebrengt, gaaf voor je dat ie er bijna is. Houd je vrouw het ook nog vol? :tongue:

Ik zie dat je een stekker verloop stuk hebt, voor welke situaties heb je deze?
 
Mede-forummers, stel me niet teleur en stort je fotomap hier leeg met alle mogelijke gekochte spulletjes voor je Model S.

Ik zal het voortouw nemen (anderen gingen mij in andere topics natuurlijk al voor met hele garage-inrichting en zelfbouw laadinfrastructuur) met dit item.

Het betreft een handige jerrycan/trolley voor in de kuil achterin. Er past in ieder geval mooi de zojuist aangeschafte laadkabel van Loek in. En vast ook nog wel een handdoek en een 230V verlengkabel.

View attachment 35446View attachment 35447

Ik vind het wel een toepasselijk koffertje voor een elektrische auto. :cool: Wil je vermelden waar deze te koop is, of houd je het liever wat exclusiever...?
 
Mijn laatste aankoop: Rubberen matten!

tesla-model-s-rubber-mats.png


Nu is het zo dat mijn auto er bijna dagelijks als volgt bij staat:

tesla-model-s-in-mud.jpg


Ik heb wat kennisen in de VS, daar stuur ik de matten naar toe en zij sturen ze door naar Nederland. Tesla Europa heeft de matten nog steeds niet en ook stuurt Tesla US niet internationaal.

Die standaard matten zijn echt niet handig met al die modder en natte schoenen.