Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla lenen voor het onderwijs

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Tesla-bezitter,

ik ben een leerkracht aardrijkskunde en geef les over de industrie in de Verenigde Staten, waaronder ook de Sun Belt (gebied van California tot Florida). Ik gebruik al enkele jaren Tesla als voorbeeld (aluminium, Silicon Valley, high-tech,...).
Ik zou graag een Tesla (model S) aan de leerlingen willen tonen ipv alweer een video te gebruiken. Zijn er eigenaars (in de buurt van Antwerpen, Beveren-Waas) die hun auto voor dit educatieve doel willen uitlenen?

alvast bedankt,

Hans
 
Beste Tesla-bezitter,

ik ben een leerkracht aardrijkskunde en geef les over de industrie in de Verenigde Staten, waaronder ook de Sun Belt (gebied van California tot Florida). Ik gebruik al enkele jaren Tesla als voorbeeld (aluminium, Silicon Valley, high-tech,...).
Ik zou graag een Tesla (model S) aan de leerlingen willen tonen ipv alweer een video te gebruiken. Zijn er eigenaars (in de buurt van Antwerpen, Beveren-Waas) die hun auto voor dit educatieve doel willen uitlenen?

alvast bedankt,

Hans

Ik denk dat wanneer dit zou zijn ook niet onbelangrijk is. Er zijn er velen die de komende 2 maanden hun auto verwachten...
 
Beste Tesla-bezitter,

ik ben een leerkracht aardrijkskunde en geef les over de industrie in de Verenigde Staten, waaronder ook de Sun Belt (gebied van California tot Florida). Ik gebruik al enkele jaren Tesla als voorbeeld (aluminium, Silicon Valley, high-tech,...).
Ik zou graag een Tesla (model S) aan de leerlingen willen tonen ipv alweer een video te gebruiken. Zijn er eigenaars (in de buurt van Antwerpen, Beveren-Waas) die hun auto voor dit educatieve doel willen uitlenen?

alvast bedankt,

Hans

IK geloof dat forum lid FVO uit die buurt komt (of er werkt) en vermits er teslaverhuur.be in zijn onderschrift staat....
 
Beste Tesla-bezitter,

ik ben een leerkracht aardrijkskunde en geef les over de industrie in de Verenigde Staten, waaronder ook de Sun Belt (gebied van California tot Florida). Ik gebruik al enkele jaren Tesla als voorbeeld (aluminium, Silicon Valley, high-tech,...).
Ik zou graag een Tesla (model S) aan de leerlingen willen tonen ipv alweer een video te gebruiken. Zijn er eigenaars (in de buurt van Antwerpen, Beveren-Waas) die hun auto voor dit educatieve doel willen uitlenen?

alvast bedankt,

Hans

Ha ha ha, goed geprobeerd!

ik mag er niet aan denken, al die plakkende vingertjes....
veel succes is uw zoektocht, maar de mijne zal het niet worden.:wink:

wel goed gevonden. je moet toch wel heel goed je best doen om voor het vak aardrijkskunde een model S nodig te hebben.
is er ook praktijk aan gebonden? of studietrips?
 
1000 extra jongeren die de Tesla kennen, nog elke les positieve reacties en bovenal ... geen plakkende vingers (op de mijne na)! Thanks Patrick Claerhout!
DSC_0645.JPG
 
Het was niet eerlijk verdeeld die dag.

Mijn auto mocht een ganse dag op de speelplaats nieuwe vriendjes maken, terwijl ikzelf enige kilometers verder een studiedag moest overleven.
Maar kom, ik ben 's avonds iets slimmer naar huis gereden, terwijl de auto niets opgestoken had van een dag op school.

Organisatie door - en op de school was trouwens vlekkeloos. Dankzij goede sfeer en korte communicatielijnen tussen leraren, directie en onderhoudspersoneel.
 
Tesla is de samenvatting van de 'post-industriële' economie in het zuiden van het de VS. En nu even kort doceren ;-)
- Industrie in het zuiden van de VS = Sun Belt, met als basis de aardolie en aluminium
- Vanuit deze grondstoffen ontwikkelen zich ruimtevaart, luchtvaart, militaire technologie
- Van hieruit ontwikkelt zich een High-Tech industrie met onder meer Silicon Valley
... en zo komen we bij Tesla uit (maar dan zonder de aardolie).