Page 266 of 266 FirstFirst ... 166216256262263264265266
Results 2,651 to 2,654 of 2654

Thread: Velgen en banden

Junior Member Eric Vergeer's Avatar
    Quote Originally Posted by Highkick View Post
    Inderdaad, voor zowel winter als zomer heb ik after market velgen, en geen problemen what so ever...
    Nooit gezegd dat er geen goede aftermarket wielen zijn. Als ze speciaal voor de Tesla zijn gemaakt zal er geen pasring aan te pas komen.
    P85D |EFP69719 | Blue | 19" standaard | Black Nappa, next gen seats | Tech | Pano dak | Rode klauwen | Winter package | Twin Chargers | Air suspension | UHF geluid | beveiligingspakket | 27 maart 2015
    Mercedes S55L AMG (partner)

MayorGnomus Vintage Limb PaulusdB's Avatar
    Quote Originally Posted by Leon W View Post
    Vraagje: wat zijn de nadelen van het omleggen van winter-/zomerbanden op de (originele) velgenset (19"), dus geen extra velgenset voor de winterbanden ?
    2x per jaar uurloon voor eraf halen, erop leggen en opnieuw balanceren. Zowel van de bandenman als van jezelf/personeel. Opslag maakt niet uit.

Kostentechnisch waarschijnlijk het beste, want zo doen de leasemaatschappijen het ook. Ik niet voor mijn auto's van de zaak, want de uren van mijn mensen besteed ik liever aan klanten.
    Classic P85+, VIN P21xxx, black, tan, 20" aftermarket summer wheels, 19" aftermarket winter wheels, panoramic roof incl. shades, carbon spoiler, twin charger, trunk shelf + extras: tech, winter, parking, studio sound, light, security, front fog lights

MayorGnomus Vintage Limb PaulusdB's Avatar
    Quote Originally Posted by Eric Vergeer View Post
    Nooit gezegd dat er geen goede aftermarket wielen zijn. Als ze speciaal voor de Tesla zijn gemaakt zal er geen pasring aan te pas komen.
    Het ging over je angst voor pasringen, E. Die heb je blijkbaar nog steeds, maar is toch echt misplaatst.
    Classic P85+, VIN P21xxx, black, tan, 20" aftermarket summer wheels, 19" aftermarket winter wheels, panoramic roof incl. shades, carbon spoiler, twin charger, trunk shelf + extras: tech, winter, parking, studio sound, light, security, front fog lights

Junior Member Eric Vergeer's Avatar
    Quote Originally Posted by PaulusdB View Post
    Het ging over je angst voor pasringen, E. Die heb je blijkbaar nog steeds, maar is toch echt misplaatst.

Paulus, you've got mail
    P85D |EFP69719 | Blue | 19" standaard | Black Nappa, next gen seats | Tech | Pano dak | Rode klauwen | Winter package | Twin Chargers | Air suspension | UHF geluid | beveiligingspakket | 27 maart 2015
    Mercedes S55L AMG (partner)

Page 266 of 266 FirstFirst ... 166216256262263264265266

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)