Page 130 of 130 FirstFirst ... 3080120126127128129130
Results 1,291 to 1,299 of 1299

Thread: Velgen en banden

Member e-Rik's Avatar
    Quote Originally Posted by fmda View Post
    Wie mooi wil zijn moet pijn lijden .
    Zit met hetzelfde. Maar ik vind de 21" zo mooi. Ze maken de auto af. En sturen ook nog eens scherper.
    Klopt, maar 19" zwarte turbine velgen staan ook niet verkeerd. Scherp sturen boeit me niet, zoek nooit het randje op. Maar het comfort toen ik de winterbanden op die 19" velgen eronder had, dat wil ik eigenlijk permanent. Alsof je zweeft. Als ik dat vantevoren geweten had, waren die 21" velgen er helemaal niet ingekomen bij aankoop.
    P664 - Spoiler - 21" Zilver - Grijs - Tech - Pano - Grijs leer - Obeche Mat - Parkeersensoren - Sound - Luchtvering - Verlichtingspakket - Beveiligingspakket - Hoedenplank

Junior Member
    Ik ben heel blij met de 20" Is de perfecte balans tussen looks, comfort, slijtage en scherp sturen. Heb proefgereden met 21", gereden op de standaard geleverde 19'' en daaruit conclusie getrokken dat 20" wel eens ideale balans kon zijn. Veel complimenten gekregen voor de looks van de 20'' BBS CH-R
    P85, Black, Leather, Pano, Extended Nappa, Air, Tech, Duo Charge, Sound Package, Fog, Alarm, Carbon, 20" BBS-CHR

Member
    Quote Originally Posted by philhill View Post
    Ik ben heel blij met de 20" Is de perfecte balans tussen looks, comfort, slijtage en scherp sturen. Heb proefgereden met 21", gereden op de standaard geleverde 19'' en daaruit conclusie getrokken dat 20" wel eens ideale balans kon zijn. Veel complimenten gekregen voor de looks van de 20'' BBS CH-R
    Die 20", kan je die ook in winterbanden uitvoering krijgen?
    S P85+ | March 2014| Black | Tan Performance Leather Seats | Extended Nappa Leather Trim | Sound Studio Package | Winter Package | Fog Lamps | Obeche Wood | Premium Interior Lighting | Parc Sensors | Glass Roof | Security Package | Tech Package | 21" Grey | Yacht Floor | Duo Charger

Senior Member gelden's Avatar
    ik heb gisteren alweer een stap gemaakt naar trillingsvrij rijden op mijn 20"velgen. Na vervangen van alle 4 de banden, testen van de velgen los (zouden goed zijn), vervangen van kunststof centreerringen door alu exemplaren, bleef de auto trillen. Na een test waarbij ik telkens 1 wiel verving door een standaard (19") wiel bleek het pas na vervangen van het laatste wiel trillignsvrij te zijn. Dat exemplaar (de velg) is nu vervangen door een nieuw exemplaar en dat helpt al heel veel. Echter, nog niet volledig trillingsvrij (zoals wel op de standaard 19"velgen). Binnenkort dus nog maar eens wat velgen wisselen en nog een vervangend exemplaar bestellen. Ik zal blij zijn als het uiteindelijk goed is, dit kost teveel tijd...
    S85 EU3514 VIN22791 End Nov13 - Deep Blue/Tan/Obeche matt, Pano, 19", Dual charger, Tech, Parking, Air suspension, parcel shelf, 20" CQ5 rims, www.e-rally.eu

Member PaulusdB's Avatar
    Doet me denken aan iemand (was niet op dit forum, dacht ik) die zijn velgen dubbel bestelt, zonder band op de balanceermachine laat zetten en de set met de meeste onbalans retourneert.
    Tja, dan krijgt de volgende klant dat geretourneerde setje...

Model S P1332 EU Xfrank's Avatar
    Quote Originally Posted by gelden View Post
    ik heb gisteren alweer een stap gemaakt naar trillingsvrij rijden op mijn 20"velgen. Na vervangen van alle 4 de banden, testen van de velgen los (zouden goed zijn), vervangen van kunststof centreerringen door alu exemplaren, bleef de auto trillen. Na een test waarbij ik telkens 1 wiel verving door een standaard (19") wiel bleek het pas na vervangen van het laatste wiel trillignsvrij te zijn. Dat exemplaar (de velg) is nu vervangen door een nieuw exemplaar en dat helpt al heel veel. Echter, nog niet volledig trillingsvrij (zoals wel op de standaard 19"velgen). Binnenkort dus nog maar eens wat velgen wisselen en nog een vervangend exemplaar bestellen. Ik zal blij zijn als het uiteindelijk goed is, dit kost teveel tijd...
    al eens geprobeerd om een vibrator in de frunk te leggen. met wat geluk neutraliseert die de trillingen van de wielen!
    60 kwh / red multi-coat red/ gelukkige eigenaar sinds zaterdag 23-11-13... na 15 maand en 3 dagen wachten

Junior Member
    In 20" is heel veel keuze in winterbanden. Zou voor een Tesla altijd voor A kwaliteitsmerk velgen gaan. Is veel verschil in productiemethodes en controles. Minime toleranties die door merk A wel worden doorgelaten komen bij merk B nooit door de keuring. Dat kan net verschil in wel of geen trillingen zijn. Voor top advies en service kan ik zeker Baan velgen bij Zestienhoven luchthaven aanbevelen.
    P85, Black, Leather, Pano, Extended Nappa, Air, Tech, Duo Charge, Sound Package, Fog, Alarm, Carbon, 20" BBS-CHR

Speedjunkie HWS's Avatar
    Tesla's SeC heeft ze voor mij gratis geroteerd. En al meerdere keren gebalanceerd. Balanceren is nog niet goed. Heb nog steeds een uitbalanceertrilling vanaf 130km/u. Misschien weer een loodje kwijt? Heb ook al hoogteslag en cuppen gehad. Die Continentals komen er bij mij niet meer op.
    EU P1904 S85, MC red, textile, 19", pano, tech, air, park, light, delivered 14 nov
    EU P2846 P85 performance, blue, tan, 21", pano, tech, air, sound, park, light, sub-zero, 3rd row, delivered: 29 nov

Member
    Quote Originally Posted by philhill View Post
    In 20" is heel veel keuze in winterbanden. Zou voor een Tesla altijd voor A kwaliteitsmerk velgen gaan. Is veel verschil in productiemethodes en controles. Minime toleranties die door merk A wel worden doorgelaten komen bij merk B nooit door de keuring. Dat kan net verschil in wel of geen trillingen zijn. Voor top advies en service kan ik zeker Baan velgen bij Zestienhoven luchthaven aanbevelen.
    Super, dank voor de tip, Zestienhoven is hier om de hoek...
    Euh, Baan en Zestienhoven in Google.... Uiteraard start en landingsbanen....

Maar gevonden
    S P85+ | March 2014| Black | Tan Performance Leather Seats | Extended Nappa Leather Trim | Sound Studio Package | Winter Package | Fog Lamps | Obeche Wood | Premium Interior Lighting | Parc Sensors | Glass Roof | Security Package | Tech Package | 21" Grey | Yacht Floor | Duo Charger

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (1 members and 1 guests)

1. Maarten