Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Sorry vrienden, heb nu pas de tijd genomen om een paar foto's te nemen, ziehier:

IMG_2100.JPG

IMG_2098.JPG


Zal proberen dit weekend wat meer te maken, laat maar weten of jullie iets speciaals willen zien.
@Xfrank, foto van de matten komt eraan
 
Sorry vrienden, heb nu pas de tijd genomen om een paar foto's te nemen, ziehier:

View attachment 29516
View attachment 29517

Zal proberen dit weekend wat meer te maken, laat maar weten of jullie iets speciaals willen zien.
@Xfrank, foto van de matten komt eraan

Zie je wel dat die spoilerT 'm goed staat! Bagu, zou je er nog wat detail foto's van kunnen maken? Alvast dank!

Ps. Wat een vette bak, man.:cool:
 
De auto ziet er super uit, en wat betreft de Coating die is het zeker waard. De tesla lak is ontzettend zacht en je hebt er in no time swirls en krasjes op.
sterker nog de tesla was gewassen voor aflevering en dit was al te zien aan de lak.
Opti-coat Pro is 20x harder als de originele lak en is kraswerend er zit ook levenslange garantie op.
 
De auto ziet er super uit, en wat betreft de Coating die is het zeker waard. De tesla lak is ontzettend zacht en je hebt er in no time swirls en krasjes op.
sterker nog de tesla was gewassen voor aflevering en dit was al te zien aan de lak.
Opti-coat Pro is 20x harder als de originele lak en is kraswerend er zit ook levenslange garantie op.


Werk je bij DetailToday? :smile:
 
Daarna kun je de auto gewoon wassen met producten na keuze. persoonlijk zou ik wel gewoon de shampoo van optimum gebruiken deze is niet duur en werkt erg goed.
Het enige wat je niet mag doen is door de wasstraat.
 
Is er ook een oplossing voor een luie donder als ik? Wel een beschermbehandeling en daarna gewoon de wasstraat kunnen gebruiken?
Die is er ja, gewoon de wasstraat nemen de coating blijft zitten erchter na verloop van tijd komen er wel wasstraat krasjes alleen veel minder als zonder de coating. En het grootste nadeel is wel dat je garantie vervalt. Zelf zou ik dit niet zo snel doen want de auto is met de coating erop in no-time weer weer schoon. De vervuiling hecht namelijk niet meer.
 
Die is er ja, gewoon de wasstraat nemen de coating blijft zitten erchter na verloop van tijd komen er wel wasstraat krasjes alleen veel minder als zonder de coating. En het grootste nadeel is wel dat je garantie vervalt. Zelf zou ik dit niet zo snel doen want de auto is met de coating erop in no-time weer weer schoon. De vervuiling hecht namelijk niet meer.

mail me aub even op pwi apenstaartje GAC.nl dan kunnen we een afspraak plannen...