Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Coyote

This site may earn commission on affiliate links.
Tot dat de Tesla Coyote App beschikbaar is (Wishlist) zal ik hem mounten met de luchtvertilatie haakjes van Coyote.
Maar ik ga ook experimenteren of ik hem niet gewoon magnetisch (van Coyote) kan vast klikken in de midden console op de grond en kijken of hij nog de satellieten kan "zien".
 
Zouden we niet de gratis applicatie Waze kunnen installeren ? Deze is gratis te downloaden voor android in de Google play store, of dit ook beschikbaar is voor iPhone gebruikers weet ik niet.

Ja, ook op de iPhone gratis. Gebruik Waze al lang en ben er zeer tevreden over. Volgens mij geen snelheidsboetes meer gekregen sindsdien.
Hoop dat iPhone/iPad tzt te spiegelen zijn op het touchscreen van de Model S, zodat bijv Waze op die manier te gebruiken is.
 
Gebruik Waze nu twee jaar op de iPhone. Is fantastisch! Ook leuk als je met een groepje rijdt (google eens op Targa Passaggio) of naar een andere Waze-er onderweg bent.
Benzineprijzen zijn ook nuttige functionaliteit, maar worden wat minder relevant in de Tesla-variant, :wink:.
 
Gebruik Waze nu twee jaar op de iPhone. Is fantastisch! Ook leuk als je met een groepje rijdt (google eens op Targa Passaggio) of naar een andere Waze-er onderweg bent.
Benzineprijzen zijn ook nuttige functionaliteit, maar worden wat minder relevant in de Tesla-variant, :wink:.
Ik heb nav dit bericht Waze ook net geinstalleerd. Ik zal het de komende tijd eens gaan gebruiken.
Zit er ook een lijst in van oplaadpunten? Zou handig zijn...
 
Coyote werkt maar 1 op de 2.
Er is geen satelliet-ontvangst, en na 10 minuten valt de Coyote dan uit.
Hebben de andere gebruikers goede satelliet-ontvangst ?


IMG_1412.jpg
 
Ik heb deze phone houder:
Magnetic Phone holder - Abstract Ocean
en ben er erg tevreden over, heb hem rechts naast het center console geplaatst omdat hij links gedeeltelijk door het stuur afgedekt wordt en links van het stuur heb je een lange oplaadkabel nodig die over het stuur hangt.
Als je besteld wel direct de Silicone FOBpockets bijbestellen (als je die nog niet hebt) de verzendkosten zijn best hoog namelijk.
 
Ik heb deze phone houder:
Magnetic Phone holder - Abstract Ocean
en ben er erg tevreden over, heb hem rechts naast het center console geplaatst omdat hij links gedeeltelijk door het stuur afgedekt wordt en links van het stuur heb je een lange oplaadkabel nodig die over het stuur hangt.
Als je besteld wel direct de Silicone FOBpockets bijbestellen (als je die nog niet hebt) de verzendkosten zijn best hoog namelijk.

Ik heb deze : NITE Ize Steelie-autohouder voor smartphones, navigatiesystemen, GPS NI-STCK-11-R8 Steelie Car Mount Kit in de Conrad online shop | 1090612
Ze hebben ook grotere magneten voor tablets. Zo hangt mijn ipad mini nu rechts van mijn scherm te bengelen. (in afwachting van V6.0)

En er plakt ook een op de achterkant van mijn passagiersstoel als infotainment voor JoeNe-Junior
 
Zelfde probleem hier. Totaal geen GPS signaal op de Coyote.
Ik heb hem hiervoor reeds een aantal keer teruggestuurd , maar steeds zelfde probleem. (Deze week heb ik hem in een andere wagen geprobeerd en werkt de coyote onmiddellijk)
Ik ben overgeschakeld op de I-Coyote nu met zelfde bevestiging als Ebullio.
 
Ik heb een tweede magnetic Phone holder besteld, nu bij aliexpress (van Alibaba) voor zo'n $15. Ben benieuwd, eerste keer dat ik daar bestel, gratis verzending, maar duurt wel 7 tot 60 dagen voor je hem hebt. Wil je snelle bezorging, dan betaal je zo'n $130 verzendkosten!
 
Ik heb deze phone houder:
Magnetic Phone holder - Abstract Ocean
en ben er erg tevreden over, heb hem rechts naast het center console geplaatst omdat hij links gedeeltelijk door het stuur afgedekt wordt en links van het stuur heb je een lange oplaadkabel nodig die over het stuur hangt.
Als je besteld wel direct de Silicone FOBpockets bijbestellen (als je die nog niet hebt) de verzendkosten zijn best hoog namelijk.

Laat het geen vlekken achter op de plek waar je de houder bevestigt?
Ik heb op de achterkant van m'n iphone een chip (minitix) geplakt waarmee ik draadloos kan betalen. Zou ik het risico lopen dat deze chip door de magneet ontregeld raakt?
Waarom heb je een tweede bij Alibaba besteld en niet meer bij Abstract Ocean?