Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S sightings in Quebec

This site may earn commission on affiliate links.
Hi all,

I don't think this thread exists yet. If it does, sorry, delete me. :)

I saw a white Model S on autoroute 30 at Grande Allée heading West this morning. Anyone on this forum? White is nice! :) First time spotting an S in the wild!

Rob
 
I live in Montreal, but i'm from Sherbrooke and i went there 3 weeks ago and saw my first Model S...kind of suprising i saw one in Sherbrooke before one in Montreal. It was a black one at King/Leger intesection
 
And here is a Quebec Model S sighted in Ottawa.

IMG_1553.JPG


It's toto_48313's car - he and his family dropped by for some electrons today.
 
Bonjour à tous!

Je vient de voir ma première Tesla model S en vrai! Une blanche dans l'ouest de Laval. Wow! Félicitation à tous ceux qui ont les moyens, le courage et la conviction de choisir cette technologie, qui est en tout point vue supérieur au véhicule à essence.

Amusez-vous bien avec vos Tesla et au plaisir de vous voir sur les routes.
 
Bonjour à tous!

Je vient de voir ma première Tesla model S en vrai! Une blanche dans l'ouest de Laval. Wow! Félicitation à tous ceux qui ont les moyens, le courage et la conviction de choisir cette technologie, qui est en tout point vue supérieur au véhicule à essence.

Amusez-vous bien avec vos Tesla et au plaisir de vous voir sur les routes.

Les moyens... disons que je me suis donné les moyens vue que ce véhicule rencontrait tout ce que je voulais d'une voiture et plus. Je n'ai jamais acheté une voiture de plus de $40K.
 
I pulled into Reno Depot in Candiac yesterday and another black S was already in the parking lot. :) I met the owner, a gentleman by the name of Tanguay who hailed from Lacolle. He said he might come to check out the forums. He had two cute kids in the rear facing seats. They looked happy as clams to be back there. :)