Page 333 of 333 FirstFirst ... 233283323329330331332333
Results 3,321 to 3,330 of 3330

Thread: Belgium and the Netherlands: Charging infrastructure

Member rickkusters's Avatar
    Keyfob ligt binnen maar auto staat wel dichtbij inderdaad. Zojuist opnieuw geprobeerd en na enkele seconden gingen deurhendles naar binnen maar het groene licht blijft aan.
    Zo maar eens met de sleutel heel ver weg rennen
    VIN21365 (est.delivery 21 november)-85-Grey-19"-Black Leather-Tech-Parking-Sound-Pano Roof

Member

Icon4

Quote Originally Posted by rickkusters View Post
    Keyfob ligt binnen maar auto staat wel dichtbij inderdaad. Zojuist opnieuw geprobeerd en na enkele seconden gingen deurhendles naar binnen maar het groene licht blijft aan.
    Zo maar eens met de sleutel heel ver weg rennen
    Ik heb een probleem met walk away lock i.c.m. een laadbeurt een tijd geleden gesignaleerd en diverse keren met Tesla gedeeld. Tijdens een bezoek aan een SC is ernaar gekeken en niets gevonden. Bij het volgende bezoek moet ik beide sleutels meebrengen. Ik heb bij enkele forumleden gevraagd te checken of zij hetzelfde probleem hebben. 100% dus.

Ik heb het bewust niet op het forum gekwakt omdat het een veiligheidsprobleem is, en daar geen bekendheid aan zou moeten worden gegeven bij het grotere publiek, vanwege ongewenste elementen. Nu het toch publiek geheim wordt, raad ik iedereen aan:

1) te controleren of het probleem *) zich bij de eigen MS voordoet;
    2) de walk away lock niet meer te vertrouwen;
    3) omgaand Tesla te informeren. Misschien dat een groot aantal klachten eindelijk tot actie leidt, en individuele gevallen niet meer als geïsoleerde gevallen worden behandeld.

*) Mijn ervaring is: na laden afkoppelen en niet gaan rijden = walk away lock werkt niet = auto blijft openstaan.

Member in-clusion's Avatar
    Zojuist gecontroleerd en idd
    eerst de deur open gemaakt en daarna met de key twee keer klikken om de stekker te ontgrendelen.
    vervolgens de deur weer dicht en de auto blijft de handels gewoon aanbieden zonder dat de sleutel in de buurt is.
    je moet zelf actief de boel op slot maken anders blijft de auto gewoon toegankelijk .........

Quote Originally Posted by Keezje View Post
    Ik heb een probleem met walk away lock i.c.m. een laadbeurt een tijd geleden gesignaleerd en diverse keren met Tesla gedeeld. Tijdens een bezoek aan een SC is ernaar gekeken en niets gevonden. Bij het volgende bezoek moet ik beide sleutels meebrengen. Ik heb bij enkele forumleden gevraagd te checken of zij hetzelfde probleem hebben. 100% dus.

Ik heb het bewust niet op het forum gekwakt omdat het een veiligheidsprobleem is, en daar geen bekendheid aan zou moeten worden gegeven bij het grotere publiek, vanwege ongewenste elementen. Nu het toch publiek geheim wordt, raad ik iedereen aan:

3) omgaand Tesla te informeren. Misschien dat een groot aantal klachten eindelijk tot actie leidt, en individuele gevallen niet meer als geïsoleerde gevallen worden behandeld.

*) Mijn ervaring is: na laden afkoppelen en niet gaan rijden = walk away lock werkt niet = auto blijft openstaan.
    P85+, Bruin , 21 inch Silver, Tan, Obeche mat, Tech pakket, sound pakket, Alarm, parkassist, Duo lader

Member Edi99's Avatar
    Was een van de mensen waar Kees het over heeft. Ja - zelfde situatie. Hendels gaan naar binnen, maar spiegels klappen niet in en je kan de deur gewoon zonder fob open krijgen. Nu laadt ik thuis en rij s'ochtends na het laden direct weg. Dus in de praktijk heb ik er geen last van.Als dan parkeer en wegloop sluit de auto wel.

Maar dit kan natuurlijk niet. Auto gaat over twee weken naar Amsterdam voor winterbanden - pakken ze dit direct mee. Gevraagd werd even bij te houden wanneer het plaatsvond zodat ze de log-files er op na kunnen kijken.

Quote Originally Posted by Keezje View Post

85P V17770 ToA 230913 - Blue, Grey, Black, Pano, 19" silver.
    PLEASE NOTE: these musings are the copyrighted intellectual property of the author, and are intended as part of a conversation among the TMC membership. My words may not be quoted by any third party outside the TMC forums, without my expressed consent.

Member
    Zelfde ook wel eens gezien inderdaad, maar is al wel een tijdje geleden (voor de V6 update).

Member Hans69's Avatar
    Iemand een idee of er plannen zijn voor een SuperCharger richting Amsterdam ? De bestaande SuC zitten aan de oost- en zuidkant van Nederland- West/Noord is nog een gat.
    MS85, Brown, Tan, Obeche, Pano Roof, 19" Wheels, Dual Charger, Tech Pack, Park. Sensors, Prem. Int. Lighting, Parcel Shelf
    Order Id: RN347286 | Order Date: 04.03.2014 | Confirmation Date: 05.03.2014 | VIN Assigned: 26.03.2014 | Production: 01.05.2014 | Delivered: 18.06.2014

Member MjjVonk's Avatar
    Even v/d Valk bellen
    Model S 85kWh Performance delivery 13-12-2013 P23371
    Performance, Black, Black Leather, Carbon, Pano Roof, 21" Black, Tech, Sound, P-sensors, Winter, Security, Dual Chargers, Ambient Lighting, Air Suspension

Member bennyvw's Avatar
    Quote Originally Posted by Carl Leermakers View Post
    Vandaag even een kaar kilometer met 0km autonomie gereden! Veel stress, maar leerzaam: "Typical Range" is naar mijn smaak zeer betrouwbaar, maar vandaag, met die regen, wind en vertragingen door ongevallen, viel dat minder goed mee. Geen probleem, dacht ik, ik zal even gaan laden bij een IKEA waar ik langsrijd. Blijkt dat ding geen Mennekes-stekker te aanvaarden. Nog steeds geen probleem denk ik, vier kilometer verder in Ruisbroek is er een TOTAL-tankstation en TOTAL heeft vorige week met veel tamtam verklaard dat ze daar de eerste snelladers had geïnstalleerd, daar in Ruisbroek. Oeps, zegt men mij (ik had toen nog welgeteld 11km autonomie) ten eerste staat die lader in het TOTAL-station aan de overkant van de autosnelweg (dus gelieve 8km om te rijden) en ten tweede is die al een week buiten gebruik. Maw: we zeggen wel dat we landpalen installeren, want dat haalt dan het nieuws en dat is dan een gratis en politiek correcte reclame, maar hoe slechter onze echte service ter zake, hoe beter voor ons, als petroleumgigant. Onze EV-installatie is er gewoon voor PR-redenen, en ook al is die al meer dan een week stuk, who cares...

Gelukkig hebben we Internet in onze Tesla; ik heb daarmee een publiek (Mennekes) laadpunt gevonden 14 km verderop (met nog 11km autonomie), en ik heb inderdaad die laatste drie kilometer met een "Charge Now" bericht, in rode letters, moeten afleggen, nadat mijn officiële autonomie onder 0 was gezakt. Net toen ik parkeerde bij de laadpaal (aan zowat minus 3 km autonomie dus) zei de wagen mij dat ie airco/verwarming ging afzetten om energie te besparen. Gelukkig werkte de GPS nog steeds de laatste kilometers, anders had ik die laadpaal in het centrum van Halle nooit gevonden!

Laden aan 45 km/u, pff... Gelukkig belde een cliënt met een moeilijke vraag die mij bijna een uur met hem bezig hield, dus de tijd was goed besteed...

Anyway, beware! Een laadpaal kan dus ook een PR-stunt zijn
    Haha mooi verhaal
    S85 | Black | 21" Grey | Tan Nappa | Tech | Air | Twin charger | Parking Sensors | Rear seats

Besteld: dec 2013 | Prod start: 25 mrt '14 | Prod gereed: 2 apr '14 | Geleverd: 12 mei '14

Member Hans69's Avatar

Belgium and the Netherlands: Charging infrastructure

Vandaag en gisteren geladen in Urmond. Heb de indruk dat deze SuC vlugger laden dan in Oosterhout. 570km/uur
    Name:  ImageUploadedByTapatalk1414180049.327338.jpg
Views: 53
Size:  274.4 KB
    MS85, Brown, Tan, Obeche, Pano Roof, 19" Wheels, Dual Charger, Tech Pack, Park. Sensors, Prem. Int. Lighting, Parcel Shelf
    Order Id: RN347286 | Order Date: 04.03.2014 | Confirmation Date: 05.03.2014 | VIN Assigned: 26.03.2014 | Production: 01.05.2014 | Delivered: 18.06.2014

Speedjunkie HWS's Avatar
    Niet slecht met nog een lading van 25%.
    EU P2846 P85 performance, blue, tan, 21", pano, tech, air, sound, park, light, sub-zero, 3rd row, delivered: 29 nov
    EU P1904 S85, MC red, textile, 19", pano, tech, air, park, light, delivered 14 nov

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)