Page 49 of 1905 FirstFirst ... 3945464748495051525359991495491049 ... LastLast
Results 481 to 490 of 19042

Thread: Belgium and the Netherlands (Dutch)

R1211 & S282 NigelM's Avatar
    Blog Entries
    2
    Quote Originally Posted by The Froq View Post
    Hierbij een deel van het formele bericht.....now we're talking.
    Also general discussion here: Tesla-Motors-Announces-Major-European-Distribution-Center-in-the-Netherlands

Model S P1332 EU Xfrank's Avatar
    in één keer zijn er 5 roadsters minder beschikbaar. nog maar 15 te gaan.
    Waarschijnlijk hebben ze er 5 afgenomen voor de éérste 5 bezoekers in Eindhoven

Member
    Ik ben er morgen ook Heb ik de ochtend afspraken en zal in de middag richting Eindhoven gaan

Name:  Model S is hier.jpg
Views: 402
Size:  586.5 KB
    ik ga vertrekken!

rkc waalwijk jetje's Avatar
    1 ding snap ik niet

Proefrijden volgend jaar maar volgens Tesla moet je 3 maanden voor productie de bestelling afronden,
    De eerste signatures worden 1 e kwartaal gebouwd! U ik mis 1 maand want dacht echt dat we die dan december moesten samenstellen?

Net terug van Eindhoven!
    Om 9.10 stonden we daar. onderweg waren we even gestopt voor ontbijt en dit was iets uitgelopen

Vooraf had ik soms mijn bedenkingen: op foto's vond ik dat bepaalde lijnen en proporties van de wagen niet klopte. Ook aangaande de afwerking en het interieur had ik wat schrik.
    Maar, het is een beauty! het klopt en het zit wel allemaal goed. In het interieur hebben ze wel meer belang gehecht aan het design in plaats van het praktische. Zoals ieder wel zal weten veel ruimte, maar nergens opbergruimte. ik heb op alle plaatsen gezeten en overal meer dan voldoende ruimte.
    dat de achterste zitplaatsen hier en daar niet door de keuring raken, zou me niets verwonderen. Ik ben niet van de grootste en zelfs bij mij zat het einde van de hoofdsteun onderaan mijn nek.

Gert Jan was er. Vriendelijke jongen en hij had me herkend aan mijn dochter die er bij was. Hij volgt wel degelijk het forum op de voet. Mijn meeste vragen ontrent prijzen en opties en 3 fase laden werden zoals verwacht beantwoordt met : "het zit er aan te komen, het zal niet lang meer duren en nog even geduld". hij weet wel degelijk meer, want hij is naar eigen zeggen betrokken bij de prijzen.
    Hij bevestigde de testritten van het voorjaar, maar ze zouden ook in België door gaan. Op mijn vraag, of ik de wagen tegen september 2013 zou hebben en of 75.000 € budget mogelijk is voor de 60kwh versie, Vertelde hij me dat dit beide redelijk realistische objectieven zijn.
    Volgens Gert-Jan zouden de auto en de batterij pas in Tilburg een geheel vormen en van daaruit het oude continent innemen.
    Ik heb de auto volledig bekeken, overal gezeten, alles open en dicht gedaan. En dan sta je daar... als je alles al weet over deze wagen vanop het forum en internet en op de vragen die je hebt krijg je een ontwijkend antwoordt, dan sta je daar niet veel meer te doen.

Deze morgen waren er een 10 a 15 tal personen, maar het is daar piepklein en zaterdag zal je daar al snel over de koppen kunnen lopen.

Ik ben in ieder geval overtuigd en de goedkeuring van mijn dochter heb ik ook (blijkbaar voor de jeugd een vette bak en een vet scherm(letterlijk en figuurlijk) momenteel blijf ik nog steeds in de running om tot aankoop over te gaan. Nu hopen dat de prijszetting geen roet in het eten strooit.
    Name:  9.JPG
Views: 355
Size:  423.4 KBName:  1.JPG
Views: 357
Size:  552.9 KBName:  2.JPG
Views: 359
Size:  485.1 KBName:  3.JPG
Views: 354
Size:  491.9 KBName:  4.JPG
Views: 358
Size:  529.1 KBName:  5.JPG
Views: 360
Size:  389.6 KBName:  6.JPG
Views: 342
Size:  490.5 KBName:  7.JPG
Views: 336
Size:  444.7 KBName:  8.JPG
Views: 326
Size:  454.0 KB
    Last edited by Xfrank; 2012-12-13 at 08:35 AM.

Member Zorba's Avatar
    Bedankt voor het verslag Xfrank. Mij leek ook dat er weinig te doen was, buiten het feit dat je de mensen van Tesla Bene(lux?) kan ontmoeten.

Ik hoop toch op iets goedkoper (en vroeger, hoewel dat niet zo belangrijk is) voor de 60kWh versie. Vooral de prijs wordt nog kantje boord voor mij

Quote Originally Posted by Xfrank View Post
    Net terug van Eindhoven!
    Om 9.10 stonden we daar. onderweg waren we even gestopt voor ontbijt en dit was iets uitgelopen

Vooraf had ik soms mijn bedenkingen: op foto's vond ik dat bepaalde lijnen en proporties van de wagen niet klopte. Ook aangaande de afwerking en het interieur had ik wat schrik.
    Maar, het is een beauty! het klopt en het zit wel allemaal goed. In het interieur hebben ze wel meer belang gehecht aan het design in plaats van het praktische. Zoals ieder wel zal weten veel ruimte, maar nergens opbergruimte. ik heb op alle plaatsen gezeten en overal meer dan voldoende ruimte.
    dat de achterste zitplaatsen hier en daar niet door de keuring raken, zou me niets verwonderen. Ik ben niet van de grootse en zelfs bij ma zat het einde van de hoofdsteun onderaan mijn nek.

Gert Jan was er. Vriendelijke jongen en hij had me erkend aan mijn dochter die er bij was. Hij volgt wel degelijk het forum op de voet. mijn meeste vragen ontrent prijzen en opties en 3 fase laden werden zoals verwacht beantwoordt met : "het zit er aan te komen, het zal niet lang meer duren en nog even geduld". hij weet wel degelijk meer, want hij is naar eigen zeggen betrokken bij de prijzen.
    Hij bevestigde de testritten van het voorjaar, maar ze zouden ook in België door gaan. Op mijn vraag, of ik de wagen tegen september 2013 zou hebben en of 75.000 € budget mogelijk is voor de 60kwh versie, Vertelde hij me dat dit beide redelijk realistische objectieven zijn.

Ik heb de auto volledig bekeken, overal gezeten alles open en dicht gedaan. En dan sta je daar... als je alles al weet over deze wagen van het forum en internet en op de vragen die je hebt krijg je een ontwijkend antwoordt, dan sta je daar niet veel meer te doen.

deze morgen waren er een 10 a 15 personen, maar het is daar piepklein en zaterdag zal je daar al snel over de koppen kunnen lopen.

ik ben in ieder geval overtuigd en blijf momenteel in de running om tot aankoop over te gaan. nu hopen dat de prijszetting geen roet in het eten strooit.
    Testritten in het voorjaar ? dat is april / mei ?? klopt dat wel ?

Quote Originally Posted by wassenberg View Post
    Testritten in het voorjaar ? dat is april / mei ?? klopt dat wel ?
    Neen, hij bedoelde eerder januari, begin februari. Ik zou er niet van verschieten als we na de Noren aan de beurt zijn. Ik dacht dat ze daar tot 22/12 testritten hadden.

Model S P653 EU LuckyLuke's Avatar
    Eigenlijk zou ik morgen pas met vrouwlief gaan kijken, en ondanks dat ik de kleine had vandaag (papa dag), kon ik toch de verleiding niet weerstaan om even te gaan kijken, woon er immers 10 minuutjes vandaan.
    Wat een mooie voiture zeg, zeer strak en aanwezig. Formaat zal inderdaad BMW7/A8 zijn dus dat "ken net" op de Nederlandse wegen
    Wel erg druk al (was er rond 14.00) stonden veel mensen in de piepkleine showroom dus echt uitgebreid zitten en kijken was er niet bij. En even voorgesteld aan Gert-Jan, aardige man.
    Morgenvroeg zijn we de eerste denk ik, wil wel even kunnen proefzitten verdorie!
    Name:  IMG_1262.JPG
Views: 368
Size:  1.95 MB
    (zie mijn spruit achterin naast de kerstboom geparkeerd)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 16 users browsing this thread. (1 members and 15 guests)

1. AnalysiZ