Page 48 of 1955 FirstFirst ... 3844454647484950515258981485481048 ... LastLast
Results 471 to 480 of 19544

Thread: Belgium and the Netherlands (Dutch)

Member
    Net een reservering gedaan RN320608. Iemand die me iets kan vertellen hoe dit nummer is opgebouwd? Ik moet de betaling nog doen, maar vermoed dat dit het definitieve reserveringsnummer is? Of krijg je een nieuw nummer als de betaling bij tesla binnen is?

Model S P1332 EU Xfrank's Avatar
    Quote Originally Posted by fmda View Post
    Net een reservering gedaan RN320608. Iemand die me iets kan vertellen hoe dit nummer is opgebouwd? Ik moet de betaling nog doen, maar vermoed dat dit het definitieve reserveringsnummer is? Of krijg je een nieuw nummer als de betaling bij tesla binnen is?
    Join the club!
    Enkele dagen na de betaling ontvang je een tweede nummer deze volgnummer voor europa zal waarschijnlijk rond de 1900 draaien (het hoogst gekende nummer voor Europa is van vandaag EU P1876 uit Noorwegen)

Afhangelijk van de prijzen zou ikzelf willen gaan voor:
    Red Multi-Coat Paint
    Black Roof
    19" Wheels
    Black Leather Interior
    Obeche Wood Matte Décor
    60 kWh Battery
    Tech Package
    Active Air Suspension
    Parcel Shelf

Senior Member jcstp's Avatar
    Quote Originally Posted by Ray View Post
    Wat ik nog steeds niet snap is: hoe laden ze in Europa nu de hele tijd de Tesla's op voor de proefritten. Toch niet met 220 Volt stopcontactje. Hoor net dat je ongeveer 10 kilometer kan rijden met een uurtje laden aan simpel stopcontact. Als je een lege Tesla zo wil opladen, mag je wel dicht bij je meterkast zitten en goede bedrading en stopcontact hebben, anders smelt het stopcontact volgens mij weg + een lege accu is zo'n 40 uur laden.... (of ik snap het niet helemaal, dat kan natuurlijk ook).
    Ze worden hoogstwaarschijnlijk opgeladen met via een roadsterlaadstation en een adaptor

In ieder geval vele industriele gebouwen hebben 63A in 3 phasen (3x 63A)
    Net iets minder snel dan de roadster maximum kan laden! (op 1 van die fasen)
    Dus in iets meer dan 4 uur opgeladen van nul tot helemaal vol voor de S (op 1 fase 63A)
    Maar aangezien de eerste 50-60% heel snel laden, en het daarna vertraagt, zou het me niet verwonderen dat ze de auto's maar 2 uurtjes aan de stekker laten, en dan weer rijden
    Last edited by jcstp; 2012-12-11 at 03:17 PM. Reason: 3-phase verduideklijkt

Junior Member Frank C's Avatar
    Veel van mijn samenstelling zal afhangen van de prijs, nog even geduld...
    maar ik denk aan: Metallic blue, tan leather, piano black, tech pack, 19" en als het kan de 85 KWh.
    ik ga zaterdag voormiddag en heb hooooooge verwachtingen na bijna 3 jaar wachten

Frank
    P308
    "Passion and Patience"

rkc waalwijk jetje's Avatar
    Hè was da de prijzen zijn weer van de website gevallen! Hebben er meer problemen met een Ipad om te configureren!
    Niet de Ipad maar op de website van Tesla?

EU P360 vin 17969 kbekaert's Avatar
    Quote Originally Posted by jcstp View Post
    Ze worden hoogstwaarschijnlijk opgeladen met via een roadsterlaadstation en een adaptor

In ieder geval vele industriele gebouwen hebben 63A in 3 phasen (3x 63A)
    Net iets minder snel dan de roadster maximum kan laden! (op 1 van die fasen)
    Dus in iets meer dan 4 uur opgeladen van nul tot helemaal vol voor de S (op 1 fase 63A)
    Maar aangezien de eerste 50-60% heel snel laden, en het daarna vertraagt, zou het me niet verwonderen dat ze de auto's maar 2 uurtjes aan de stekker laten, en dan weer rijden
    En ze kunnen 3 Model S'en tegelijk aan 1 3x63A stekker hangen (elk hun eigen fase) zonder dat dit een probleem oplevert voor het net (vandaar dat er maar 3 Model S'en zijn in Europa )
    EU P360/ VIN 17969 powered by EcoPower and SmartSolar.be
    On the road

Tesla gaat vanuit tilburg de model s distribueren. Zie omroep brabant

Model S P1332 EU Xfrank's Avatar
    Quote Originally Posted by Frank C View Post
    ik ga zaterdag voormiddag en heb hooooooge verwachtingen na bijna 3 jaar wachten
    Als je pas zaterdag kan gaan, hou er dan wel rekening mee dat de auto al vol kwijl zal hangen!
    Ik probeer in ieder geval morgen om 9 uur aan de deur te staan. (6 uur opstaan en 7 uur vertrekken)

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by wassenberg View Post
    Tesla gaat vanuit tilburg de model s distribueren. Zie omroep brabant
    Europees distributiecentrum elektrische auto's Tesla Motors vestigt in Tilburg

TILBURG - Het Amerikaanse bedrijf Tesla Motors gaat zijn elektrische auto's vanaf volgend jaar vanuit Tilburg in Europa distribueren. De Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM) heeft dat woensdag bekendgemaakt.

Deze maand opent het bedrijf op industrieterrein Vossenberg en biedt werk aan vijftig mensen. Naar verwachting komen er de komende jaren extra banen bij.

Tesla uit Californië bracht als eerste een volledig elektrische sedan op de markt bracht. Dit 'Model S' is sinds juni in productie. Naar verwachting worden in 2013 na een laatste montage in Tilburg de eerste exemplaren aan Europese consumenten geleverd.

EU P360 vin 17969 kbekaert's Avatar
    en volgens http://www.automotive-online.nl/home...r_tilburg.html gaat tesla daar 19000m² bezetten. Dat kan al een idee geven waar op het terrein ze komen te zitten...
    EU P360/ VIN 17969 powered by EcoPower and SmartSolar.be
    On the road

Hierbij een deel van het formele bericht.....now we're talking.

PALO ALTO, CA and TILBURG, NETHERLANDS -- (Marketwire) -- 12/12/12 -- As a key step towards beginning worldwide distribution of Model S, Tesla Motors (NASDAQ: TSLA) announced today that it will begin operations this month at its new European Distribution Center in Tilburg, Netherlands. This new facility will serve as Tesla's European service and parts headquarters, as well as the final assembly and distribution point for Model S vehicles sold in Europe. General production of European left-hand drive Model S is planned to begin in March 2013.
    Tesla's new 62,000 square foot facility is centrally located to enable efficient, timely and cost effective operations throughout Europe. Starting this month, the new distribution center will begin stocking parts for both the Tesla Roadster and Model S. In addition to parts warehousing, Tesla plans to utilize this facility for vehicle importing operations, final vehicle assembly and distribution, service headquarters, technical training operations, parts remanufacturing, collision repair and more. The new Tesla European Distribution Center will lead to the creation of approximately 50 jobs in the next few years.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 13 users browsing this thread. (3 members and 10 guests)

1. Patrick Claerhout,
  2. Maarten ST,
  3. szh