Page 47 of 1872 FirstFirst ... 3743444546474849505157971475471047 ... LastLast
Results 461 to 470 of 18714

Thread: Belgium and the Netherlands (Dutch)

Model S P1332 EU Xfrank's Avatar
    Model s burnout!
    Tesla Model S Burnout - YouTube

zouden we dit mogen proberen tijdens de testritten

Member Zorba's Avatar
    Wat mensen daar leuk aan vinden zal mij altijd een raadsel blijven ...

rkc waalwijk jetje's Avatar
    Quote Originally Posted by Xfrank View Post
    Model s burnout!
    Tesla Model S Burnout - YouTube

zouden we dit mogen proberen tijdens de testritten
    lijkt wel een beetje op Wiebe(le) ik denk dat ik al genoeg rubber oprook als ik gewoon mijn huidige rijstijl hanteer, 21 inch bandjes zijn niet goedkoop

Model S R231 EU widodh's Avatar
    Quote Originally Posted by Zorba View Post
    Wat mensen daar leuk aan vinden zal mij altijd een raadsel blijven ...
    Dan heb je het blijkbaar nog nooit gedaan

Ik MOET dit gewoon ook een keer doen, omdat het kan.

Verder is 21" gewoon duur..

Sent from my phone, so my apologies for typos.
    BMW M5 E39 - Kawasaki Z750R - 3-phase power - Not a Roadster owner, but the co-owner of my/our company is

85kWh - 19" Cyclone grey - Pearl White - Tech Package - PDC - Sunroof - Twin-Chargers - Light package - Nappa Leather

Zo te zien hebben ze vandaag de Nederlandse site van Tesla aangepast. De designstudio is klaar voor het plaatsen van de orders.
    Nog ff prijzen erin plakken en produceren maar....

Model S P1332 EU Xfrank's Avatar
    Quote Originally Posted by The Froq View Post
    Zo te zien hebben ze vandaag de Nederlandse site van Tesla aangepast. De designstudio is klaar voor het plaatsen van de orders.
    Nog ff prijzen erin plakken en produceren maar....
    Ik kan niet echt iets nieuws opmerken tegenover vorige dagen. ook op de Belgisch niet!

Het zijn niet allemaal voorbeeldige bestuurders die met een MS rijden:
    sighting 3 tesla model s - YouTube
    Last edited by Xfrank; 2012-12-11 at 10:41 AM.

Model S res# 1524 Ray's Avatar
    Volgens mij inderdaad stilte voor de storm. Ik denk donderdag de eerste waanzinnig enthousiaste reacties om 9.10 uur??

Iedereen, ik ga pas zaterdagmiddag naar Eindhoven (beetje druk ivm einde van het jaar), maar denk dat ik alles al weet als ik daar aan kom, als ik effe tussendoor dit forum lees. Stiekem hoop ik toch op een ritje rond het gebouw. Maakt me niets uit, als ie maar rijd.

Wat ik nog steeds niet snap is: hoe laden ze in Europa nu de hele tijd de Tesla's op voor de proefritten. Toch niet met 220 Volt stopcontactje. Hoor net dat je ongeveer 10 kilometer kan rijden met een uurtje laden aan simpel stopcontact. Als je een lege Tesla zo wil opladen, mag je wel dicht bij je meterkast zitten en goede bedrading en stopcontact hebben, anders smelt het stopcontact volgens mij weg + een lege accu is zo'n 40 uur laden.... (of ik snap het niet helemaal, dat kan natuurlijk ook).

Nog een dingetje, sommige van jullie zijn omhooggeplaatst met je volgnummer, krijg je dit door via de mail of staat dit dan op de website van Tesla?

Nou mensen nog 2 nachtjes slapen, en dan..... Gaan er nog meer mensen zaterdagmiddag. Altijd leuk om mensen te ontmoeten die ook op dit forum meedoen. Ik verwacht rond 13 uur er te zijn en te herkennen aan mijn haardracht (geen).

- - - Updated - - -

Om alles een beetje concreet te maken, ik ben erg benieuwd hoe iedereen zijn Tesla wil hebben. Ik ga ervanuit dat als je gereserveerd heb bij Tesla je ook in de Designstudio bezig bent geweest.

Mijn voorkeur:
    exterieur: metallic grey
    roof: full roof window
    interieur: nappa leather black
    dashboard: piano black
    wheels: 21"
    Tesla Model S 85 kWh, brown, black lether, piano black, 21" silver, pano, tech, PDC, sound package, air suspension, duocharger, Nov 19 2013 / Renault Twizy ZE 80 june 2012
    2 Trikke EV5.1 (May 2014) / Follow me on Raymond van der Stelt’s reisblog (Dutch) - Rondreis door UK en Ierland 21 dagen / 2100 km

Quote Originally Posted by Ray View Post
    Volgens mij inderdaad stilte voor de storm. Ik denk donderdag de eerste waanzinnig enthousiaste reacties om 9.10 uur??

Iedereen, ik ga pas zaterdagmiddag naar Eindhoven (beetje druk ivm einde van het jaar), maar denk dat ik alles al weet als ik daar aan kom, als ik effe tussendoor dit forum lees. Stiekem hoop ik toch op een ritje rond het gebouw. Maakt me niets uit, als ie maar rijd.

Wat ik nog steeds niet snap is: hoe laden ze in Europa nu de hele tijd de Tesla's op voor de proefritten. Toch niet met 220 Volt stopcontactje. Hoor net dat je ongeveer 10 kilometer kan rijden met een uurtje laden aan simpel stopcontact. Als je een lege Tesla zo wil opladen, mag je wel dicht bij je meterkast zitten en goede bedrading en stopcontact hebben, anders smelt het stopcontact volgens mij weg + een lege accu is zo'n 40 uur laden.... (of ik snap het niet helemaal, dat kan natuurlijk ook).

Nog een dingetje, sommige van jullie zijn omhooggeplaatst met je volgnummer, krijg je dit door via de mail of staat dit dan op de website van Tesla?

Nou mensen nog 2 nachtjes slapen, en dan..... Gaan er nog meer mensen zaterdagmiddag. Altijd leuk om mensen te ontmoeten die ook op dit forum meedoen. Ik verwacht rond 13 uur er te zijn en te herkennen aan mijn haardracht (geen).

- - - Updated - - -

Om alles een beetje concreet te maken, ik ben erg benieuwd hoe iedereen zijn Tesla wil hebben. Ik ga ervanuit dat als je gereserveerd heb bij Tesla je ook in de Designstudio bezig bent geweest.

Mijn voorkeur:
    exterieur: metallic grey
    roof: full roof window
    interieur: nappa leather black
    dashboard: piano black
    wheels: 21"
    Ik ga ook zaterdag middag met mijn vrouw en een goede vriend van me. Je kunt mij herkennen door op mijn profiel te klikken, daar staat een foto bij, anders even op facebook gertjan wassenberg opzoeken.

Over het opladen, wanneer je maar hoog genoeg afgezekerd bent, is opladen geen probleem.

Mij spec's : metalic blauw, tech pakket , nog twijfelend 60 Kw of 85 Kw, ik lees op het forum dat de 60 KW accu ook hele goede prestaties neer kan zetten.

Petrolhead Electrified PeterSZ's Avatar
    @Ray

Performance version
    Zwart of grey, maar ik denk toch zwart.
    Tan leather
    All glass panoramic roof
    21" silver wheels, maar grey staat wel vet bij zwart
    Obeche matte decor
    Tech package
    Sound studio package
    Parcel shelf
    Paint armor
    Twin chargers
    Model S P852/VIN18985 delivered 15 november 12.15uur.
    P85, Grey, Tan, Obeche matte, Pano, 21" silver, Perf.Plus, SpoilerT, Tech, Sound, Park, Winter, Security
    Former daily driver: Fourdoor Fiat with Trident-logo

rkc waalwijk jetje's Avatar
    Quote Originally Posted by Ray View Post

Nog een dingetje, sommige van jullie zijn omhooggeplaatst met je volgnummer, krijg je dit door via de mail of staat dit dan op de website Tesla "
    Ik ben ook zeer benieuwd naar bovenstaand! Hoor graag hoe dat werkt?

Verder is onderstaand mijn spec

Signature
    Performance
    Signature rood
    Carbon interieur of mat hout
    Witte bekleding
    Pano dak
    Kinderzitjes als dit kan in eu
    Donkere 21 inch voor zomer en de 19 inch bestel ik voor winterbanden

Simpel,full option zonder de lakbescherming, de Tesla gaat meteen naar protech voor een goede lak en velg behandeling! Dit kost wat maar de auto blijft veel langer schoon met minder moeite

- - - Updated - - -

[

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (2 members and 3 guests)

1. JanMW,
  2. Billy