Page 46 of 1968 FirstFirst ... 3642434445464748495056961465461046 ... LastLast
Results 451 to 460 of 19677

Thread: Belgium and the Netherlands (Dutch)

Ik kan nergens via google vinden dat de model s volgende week wielen aan onze brabandse bodem zet. Zouden ze dit alleen aan de res. Houders gemeld hebben ?

rkc waalwijk jetje's Avatar
    Quote Originally Posted by wassenberg View Post
    Ik kan nergens via google vinden dat de model s volgende week wielen aan onze brabandse bodem zet. Zouden ze dit alleen aan de res. Houders gemeld hebben ?
    In belgie, heb ik hem wel gezien op een website

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by wassenberg View Post
    In belgie, heb ik hem wel gezien op een website

Member
    Tot en met nu een dag voor of na de datum heeft Tesla de informatie op zijn website onder "Evenementen" geplaats.

Senior Member jcstp's Avatar
    ik ben geen reservatiehouder, maar kreeg wel een mail van tesla
    ik sta op de tesla-mailinglijst

volgens mij heerst er op het moment een kleine

"stilte voor de storm"

hier op het forum, we zitten allemaal te wachten op de prijs en de specs zoals we hem hier krijgen.
    heeft er verder nog iemand iets leuks te vertellen? of mooie dochter die we kunnen bekijken die ouder zijn als 18

wie heeft de 4 kleuren voor de signature gezien en voor welke kleur ga je?

Model S P1332 EU Xfrank's Avatar
    hier ook niets te melden, dat niemand nog niet weet.

dit weekend nog een zware nachtmerrie gehad .... de prijs voor Belgie was vastgesteld op 200000€ game over dus.
    gelukkig wakker geworden en er was er nog een sprankeltje hoop.
    Ik denk dat we op Sante Claus moeten wachten, want de Sint is alweer vertrokken.

mijn trip voor donderdag naar Eindhoven heb ik kunnen combineren met een bedrijfsbezoek in de buurt, dus wordt het misschien nog een rendabel uitje.

Quote Originally Posted by jetje View Post
    volgens mij heerst er op het moment een kleine

"stilte voor de storm"
    heeft er verder nog iemand iets leuks te vertellen? of mooie dochter die we kunnen bekijken die ouder zijn als 18

wie heeft de 4 kleuren voor de signature gezien en voor welke kleur ga je?
    @Jetje: van mijn dochters blijf je af, ok? Ik moet er niet aan denken dat ze thuiskomen met zo'n groene milieufreak die elektrisch rijdt vanwege de bloemetjes en de bijtjes. En dat laatste mag ik dan weer gaan uitleggen zeker?

Je hebt gelijk, het is akelig stil in afwachting van. Ook wij zitten teslamotors.com te F5'en in de hoop meer te zien van de prijzen. Eerlijk gezegd past het uitblijven ervan en de geruchten wel weer in de niet op gang zijnde PR-machine. Ze zullen wel druk zijn met het in elkaar schroeven van Widodh's stekker.

Overigens had ik een gewone - want pauper - S gereserveerd. Wel met de bedoeling er een Performance van de maken want die 0,6 seconden mnder naar de 100 doet de broek natuurlijk wel bollen! Inmiddels, nu we denken te gaan leasen met een koopoptie, denk ik er toch een Singature van te maken vanwege de hopelijke extra restwaarde vanwege zeldzaam. Of dit zo is weet ik niet maar als ik een "gewone" Performance die ik in gedachten had vergelijk met een Signature Performance dan zit daar maar 5.000 dollar tussen. In een leasecontructie mag dat de maandprijs nauwelijks beïnvloeden dunkt me. |

Ik hoop oprecht dat Tesla snel met info komt, ook over de wijze van laden. Er staan inmiddels in de Randstad best al wat snelladers maar deze schijnen beperkt in gebruik te zijn. Net even een verkeerd stekkertje en je bent aangewezen op je lader thuis en dat kan vervelend zijn. Tenzij je de S alleen maar gebruikt op korte ritjes maar ik kan me niet voorstellen dat je deze bak daarvoor koopt.

We zullen zien, ik ben bang dat het nog wel even duurt. Ditzelfde geldt voor uiteindelijke levering. Iemand die nog hoopt op het voorjaar?

Senior Member jcstp's Avatar
    Ik denk dat we pas meer gaan weten als de nieuwe 3-phase connector ontwikkeld is, en de implementatie in de auto klaar is!
    Tot dan gaan we niets te weten komen!

Kan nog even duren dus!

Petrolhead Electrified PeterSZ's Avatar
    @Wiebe

Ik hoop op 2013, hahaha! Als Tesla nu zegt maart productie voor de EU dan zal dat nog wel een paar maandjes uitlopen en dus na de zomervakantie worden. Alles hangt er vanaf hoe en hoe snel ze hun supply chain op gang krijgen en op gang houden. Iedere auto en dus ook de Model S is een bouwpakket waarvan het merendeel van de onderdelen niet zelf wordt gemaakt maar ingekocht bij derden.

En over die hogere restwaarde zou ik me niet teveel illusies maken. Die zou dan gebaseerd zijn op de extra zeldzaamheid van het stickertje ' Signature'. Hoezo zeldzaam? Iedere Model S is zeldzaam, en de eerste handvol dan extra zeldzaam? Wie gaat dan dat ding van jou kopen tzt.? Tegen een hogere prijs dan iedere willekeurige andere gebruikte Model S? Wie wil er tegen die tijd een ' klassieke' elektrische auto? Moet je 'm wel bewaren voor je achterkleinkinderen want zolang moet je dan wachten denk ik. De enige echte klassieker op dit vlak is volgens mij de EV1 van die stakkers van GM.
    Model S P852/VIN18985 delivered 15 november 12.15uur.
    P85, Grey, Tan, Obeche matte, Pano, 21" silver, Perf.Plus, SpoilerT, Tech, Sound, Park, Winter, Security
    Former daily driver: Fourdoor Fiat with Trident-logo

Quote Originally Posted by Wiebe View Post
    @Jetje: van mijn dochters blijf je af, ok? Ik moet er niet aan denken dat ze thuiskomen met zo'n groene milieufreak die elektrisch rijdt vanwege de bloemetjes en de bijtjes. En dat laatste mag ik dan weer gaan uitleggen zeker?
    ten eerste wie zegt dat ik groen ben koop de tesla voor de fun en de financiele voordelen! bloemetjes en bijtjes ? met 4,4 seconde 100 dan gaan er een hoop bijtjes aan
    verder ben ik op zoek naar een goede oppas voor mijn 2 en over 6 maanden 3 kinderen (tot nu toe alleen jongens) ik moet zeggen dat ik in de tijd van pre order tot levertijd van de tesla 2 kinderen heb gemaakt of ik ben snel of tesla langzaam
    dit mits ze niet voor juni leveren
    ik koop hem zo i zo, en ook een signaturen performance bij mij staat fun bovenaan zal alleen aan sommige klanten moeten gaan uitleggen dat ik alweer een grotere auto heb gekocht! maar ja dan vraag ik of ik mijn haspel mag uitrollen want anders kan ik niet terug naar huis!
    ben nu bezig om bij de efteling parkeerplaatsen met laadplaatsen te regelen/vragen het liefst naast die voor mindervalide want dan hoef ik niet meer o ver te lopen met de kids! zit er bijna iedere week ivm 5 minuten rijden

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (2 members and 2 guests)

1. AnalysiZ,
  2. PatrickL